SOULFLY, DECOMPOSING ENTITY – Zagreb, Tvornica kulture, 8.7.2015.

SOULFLY, DECOMPOSING ENTITY – Zagreb, Tvornica kulture, 8.7.2015.

Ni nesnosna vrućina sredinom tjedna nije uspjela spriječiti vjerne metal fanove u namjeri da se dobro iskaču i ižive na još jednom intenzivnom metal eventu.
Neponovljivi Max Cavalera s ostatkom Soulfly ekipe još je jednom prodrmao zagrebačke fanove u Tvornici koja je idealna za tip koncerta kakav on zna prirediti i idealna za fanove koji jedva čekaju dobro se naskakati uz njegove klasike.
Max Cavalera zadnji je put Tvornicom protutnjao u pratnji bendova Incite i Lody Kong 2012. Tada su promovirali album „Enslaved“ ubrzo nakon kojega je 2013. izdan i „Savages“, a ovaj put je naglasak bio na novom albumu „Archangel” koji izlazi 14. kolovoza.
Jučer je svima, iako je već bilo prije najavljivano, bilo posebno zanimljivo na pozornici vidjeti i mlađe Cavalera snage, Maxove sinove Igora Cavaleru Jr. na basu i Zyona Cavaleru na bubnjevima. Kao predgrupa nastupili su naši moćni deatheri Decomposing Entity, koje naša publika već itekako dobro poznaje.

5_Decomposing_Entity

Najavljeni su samo nekoliko dana prije samog koncerta, ali mora se priznati da su oni odličan „opening act“ za ovakav koncert. Vidjelo se da su reakcije fanova bile dosta dobre. Iako se radilo o polusatnom nastupu, momci su uspjeli zainteresirati i potaknuti uigrane fanove da se užive. Bubnjevi su bili najimpresivniji, a growl vokal stabilan s dosta karaktera i uvjerljivosti. Kratak koncert, ali više nego solidna atmosfera.
Najavili su i skorašnji izlazak prvijenca „So It Begins“ s kojeg su odsvirali par pjesama. Prvi EP s pet pjesama, bend je objavio 2009., a najnoviji uradak „So It Begins“ je dijelom sniman na SAE institutu u Ljubljani pa je iz toga logično proizašlo nešto zaista kvalitetno i dojmljivo.

Nakon nekih pola sata, pripremala se pozornica za Maxa i sinove. Uz Maxa, Igora i Zyona, tu je još i Marc Rizzo na lead gitari, dugogodišnji suradnik Maxa i u Soulflyju i u Cavalera Conspiracy, bez čijeg soliranja pjesme jednostavno ne bi zvučale toliko dinamično, kako uživo, tako i na studijskim albumima. Bend otvara s djelićem iz „Jumpdafuckup“ i onda pogađa ravno u lice sa „Seek ‘N’ Strike“ na kojoj mladi Cavalere pokazuju svoje sposobnosti.

14_Soulfly

Jedna od najboljih je bila dosta poznata „Prophecy“, a Zyon je doista pokazao na najbolji način što može i zna. Tata Max baš više i nije u takvoj formi. Više je recitirao na nekim pjesmama i gitarski dio posla izvukao je Marc, ali to nije umanjilo doživljaj. Unatoč tome što je dugogodišnja predanost karijeri u metal glazbi uzela svoje, Max još uvijek uspijeva fanove potaknuti na brutalne mosheve, odnosno circle piteve, u kojima se potencijalno lome rebra i iščašuju ramena, kao i na skakanje na skoro svakoj pjesmi povikujući „Jump! Jump!“ Na dojmljivoj „Carved Inside“ Igor je doista dominirao.

13_Soulfly

Iako krhak na prvi pogled, cijelo vrijeme se stapao sa svojim basom, svirajući u punoj snazi. Vidjelo se da su pogledi fanova upereni na mlade Cavalere, u pauzama između skakanja, bacanja pivi i moshanja. Mene je osobno najviše podigla izvrsna „Back To The Primitive“, pjesma koju očekujete na setlisti i kad čujete prve rifove ne možete mirovati.
Bilo je statičnih ljudi na koncertu, ali doista, kad sam pogledala oko sebe, shvatila sam da su takvi rijetki. Bilo je za očekivati da će svi podivljati kada nas je Max opet bacio u svoju prošlost sa Sepulturom, potpalivši zvučnike s prvim akordima „Refuse/Resist“.

Naravno da je jedan osjećaj kada to svira sadašnja postava Sepulture, a sasvim drugi kada to čujete od Maxa. Max je jednostavno jedna figura koja utjelovljuje esenciju tog nekad izuzetno snažnoga benda čije pjesme imaju poseban karakter kada ih on svira sa Soulflyjem. Još je bilo pozitivnih odgovora publike za vrijeme „We Sold Our Souls To Metal“ koja će se naći na „Archangelu“. Bilo je drago mnogima što su se na setlisti našle i stvari s debitantskog albuma iz 1998. poput „No Hope = No Fear“, nakon koje je plemenski iskonski djelić atmosfere Max na fanove prenio s refrenom iz nadrealne „Umbabaraume“ (šteta što ju nisu cijelu otprašili, jest da obrada, ali je jako pamtljiva i stvara eteričan osjećaj), dobro da se nadovezala uz prethodnicu.
Tu su još s privijenca bile „No“ i „Tribe“. Na kraju, svi gubimo glasnice i sluh sa neizostavnom Sepulturinom „Roots Bloody Roots“. Bend se oprašta od publike koja je prolila litre znoja i izgubila glas, ali tu nije kraj jer ih svi zovemo na bis.
Legenda Max oblači hrvatski dres i viče „Hvala, Zagreb!“ par puta, fanovi vrište „Ole, ole, ole, ole, Soulfly, Soulfly“ na njegov poticaj, a bend nije mogao izabrati bolju pjesmu za oproštaj od publike – „Eye For An Eye“, prvu s debitantskog albuma, koju publika uvijek zna napamet.

Doista odličan nastup, prepun energije i žara. Max je jedinstvena figura, njegova predanost nikad nije nezapažena, uvijek se osjeti da se nastoji dati do kraja. Dugogodišnje bavljenje ovim poslom nosi svoje breme, no strast i snaga ovog, kako su ga neki kolege znali nazvati „lava metal scene“, još nije presušila i neće tako skoro. Nadam se da ćemo u skorije vrijeme opet vidjeti Maxa kako sa svojim sinovima dijeli stage, to je zbilja jedinstven osjećaj. Sada čekamo kolovoz i izlazak „Archangela“!

Setlista:
Jumpdafuckup (dio)
Seek ‘N’ Strike
Prophecy
Back to the Primitive
Blood Fire War Hate
Carved Inside
Resistance
World Scum
Refuse/Resist (obrada Sepulture)
Downstroy
Bloodshed
We Sold Our Souls to Metal
Tribe
Moses
No Hope = No Fear / Umbabarauma (dio)
Rise of the Fallen
No
Roots Bloody Roots (obrada Sepulture)

Bis:
Eye for an Eye

>>>>>>> GALERIJA FOTOGRAFIJA <<<<<<<

Izvještaj: Buna Bernarda Juretić
Foto: Martina Šestić | martina@venia-mag.net

COPYRIGHT © Sve fotografije u galeriji su zaštićene autorskim pravima. Ne smiju se preuzimati bez dozvole Venia Maga-a ili autora. Fotografije se ne smiju izmjenjivati ninakoji način, kao niti uklanjati ili mijenjati žig sa znakom Venia Maga-a/autora. Ukoliko se otkrije njihovo neovlašteno korištenje, biti će poduzete pravne mjere protiv kršitelja autorskog prava. Molimo sve koji primijete navedene nedozvoljene aktivnosti da obavijeste uredništvo portala Venia Mag. Hvala.

COPYRIGHT © All photographs in this gallery are under the copyright law. They cannot be copied or reproduced without permission given by Venia Mag or the author. It is not allowed to alter the photographs in any way, or removing the watermark sign of Venia Mag/author. Legal action will be taken if discovered any non-permitted usage or photography manipulation. We kindly ask to inform us about such misusage by sending an e-mail to Venia Mag Editor-In-Chief. Thank you.

One Comment

Add a Comment

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *

*

U skladu s propisima EU koristimo kolačiće (cookies). / We use cookies to ensure that we give you the best experience on our website.
Ok