Wizard coverIzdavač: MASSACRE RECORDS
Žanr: power žanr
Datum izlaska: 27.09.2013.
Ocjena: 8/10

Wizard je njemački power metal bend nastao 1989. godine. Često nazivani njemačkim odgovorom na Manowar. Na većini albuma tematika pjesama su ratovi i bitke. Izuzetak su albumi ‘Odin’ i ‘Thor’ koji su konceptualni albumi o ‘Norskoj mitologiji’. Bend je jako zapostavljen u metal svijetu iako su nastupali na većini velikih metal festivala uključujući Wacken, Bang Your Head! i Magic Circle Festival. Do sada izdali su 9 studijskih albuma i jedan demo album. Nakon albuma ‘…Of Wariwulfs and Bluotvarwes’ u kojem pjevaju o vampirima i vukodlacima izdali su 27. rujna svoje deseto izdanje ‘Trail Of Death’. Tematika ovog albuma su putevi smrti i razni motivi smrtnosti.

Prva pjesma ‘Creeping Death’ je prava rasturačina i odličan uvod u još jedan sjajan album. Iako po meni album ima malo prigušenu produkciju, to je ipak klasični sound kojeg Wizard uvijek koristi. Pjesma ima isti naziv kao odličan hit Metallice, ali to im je naravno jedino zajedničko. Svaka pjesma je odlična za svoj žanr. Odlično otvaranje albuma jamči i odličnim nastavkom, tako druga pjesma ‘War Butcher’ nastavlja istom nabijenom energijom i odličnim riffovima. Nakon par preslušavanja uspio sam  razumijeti refren pjesme, nekako mi vokal Sven čudno izgovara naslovne riječi pjesme.

Nakon prve odlične dvije pjesme dolazi pjesma ‘Electrocution’ kod koje mi se ne sviđa spori i zamorni uvod, po meni su trebali nastaviti u istom ritmu od početka do kraja i opet nabijati energijom svaki ton pjesme. Uz lošiji uvod pjesma i nije toliko loša, kasnije postaje bolja i žustrija. Album se nastavlja s tri klasika: ‘Angel Of Death’, ‘Angel Of The Dark’ i ‘Black Death’ koji su tipični Wizard hitovi i besprijekorno drže tempo i podižu zaraznost ovog albuma.

Najveći hit i himna na ‘Trail Of Death’ albumu definitivno je pjesma ‘One For All’ koja će sigurno svakog power metalca natjerati da zapjeva refren i gušta u još jednom pravom power metal hitu. ‘Death Cannot Embrace Me’ je jedan veliki minus ovom albumu, nepotreban nekakva mračna gothic pjesma za jedan njemački tvrdokorni power metal bend. Uz jedan minus dolazi i drugi, pomalo ismijavanje Manowara i pjesme ‘Die For Metal’ s pjesmom ‘We Won’t Die For Metal’. Možda nije bila namjera ismijati Manowar, ali takav zaključak izvući će većina. Meni je pjesma u oba slučaja jako dobra.

‘Trail Of Death’ je usprkos dva minusa i ocjeni 8/10 odličan album i nadam se da će Wizard nastaviti snimati dobre albume i neka samo malo poprave neke sitnice, te ne eksperimentiraju s drugim žanrovima.

1. Creeping Death
2. War Butcher
3. Electrocution