WisdomDatum izlaska: 27.09.2013.
Izdavač: NOSEART RECORDS
Žanr: POWER METAL
Ocjena: 10/10

Wisdom je power metal bend iz Mađarske osnovan 2001. godine. Istoimeni EP album ‘Wisdom’ izdali su 2004. Dvije godine nakon toga izlazi album prvijenac ‘Words Of Wisdom’, te nakon njega 2011. godine drugi album ‘Judas’ koji hara vrhom top metal ljestvica. Zbog ova dva odlična studijska izdanja dobili su velike pohvale i čast nastupati kao predgrupa na velikoj turneji švedskog Sabatona. Treći album ‘Marching For Liberty’ izašao je 27. rujna preko NoiseArt Recordsa.

‘Marching For Liberty’ je remek-djelo! Svaka pjesma je odlična i definitivno album zaslužuje najveću moguću ocjenu. Uvodna pjesma ‘World Of The Free’ sadrži ‘acapella’ simfonični štih sličan singlu ‘Heaven Or Hell’ s albuma ‘Judas’. Zarazni refreni, odlične gitare, melodičnost, te fantastičan Gaborov vokal doprinjeli su kvaliteti ovog albuma.

Prva pjesma na albumu ‘Dust Of The Sun’ malo podsjeća na neke od klasika benda Rhapsody Of Fire. ‘War Of Angels’ po meni je najbolja na albumu, odlična himna, snažni riffovi i fantastičan solo. Pjesma vuče ritmičke utjecaje od Stratovariusa, ali opet na svoj tipični način. Snažne i melodične gitare uz odličan pjevni refren zaokružuju ovu pjesmu i rezultiraju jakom zaraznošću. Naslovna pjesma ‘Marching For Liberty’ počinje laganim akustičnim dijelom koji prerasta u žestoku metal stvar obogaćenu melodijama i sjajnim zborom. ‘Failure Of Nature’ s laganijim ritmom i malo utišanim gitarama podsjeća na stil Ronnie James Dia uz odličan i kvalitetan zvuk. Od ostalih pjesama jako dobre su ‘Have No Fear’ i ‘The Martyr’ koje odišu rasturajućim power metalom.

Dosta pjesama nisam spomenuo i opisao, ali mislim da to nije potrebno jer sam već rekao da je svaka pjesma odlična. Wisdom je još jednom pogodio ravno u centar i izdao jako jako dobar album koji je vrijedan nasljednik albuma ‘Judas’ možda malo i bolji. Prvenstveno bih pohvalio vokalne izvedbe Gabora koji definitivno ima savršen glas za ovakav tip power metala.

‘Marching For Liberty’ dokazuje kako je mađarski Wisdom u visokoj klasi power metala. Ovaj album svidjeti će se svakom heavy ili power metalcu zbog svoje odličnosti, žestoke brzine, zaraznosti i energičnim riffovima. Wisdom je definitivno jedan od jačih power metal bendova s naših krajeva, te nadam se da će i dalje snimati ovakva remek-djela!

1. World of the Free
2. Dust of the Sun
3. War of Angels