TSO-Tales-Of-WinterDatum izlaska: 08.10.2013.
Izdavač: Universal Music
Ocjena: 9/10

Blagdansko raspoloženje na velika vrata ulazi u naše domove i pravo je vrijeme za dah zime i nadolazećih blagdana i kroz glazbu kojom ćemo grijati prostor između svoja četiri zida.

Pravi izbor, svakako je, Trans Siberian Orchestra, formacija vrsnih glazbenika koja još jednom oduševljava izborom iz svojih rock opera ujedinjenih na albumu ”Tales Of Winter: Selection from TSO Rock Operas” koje je već sada jedno od najprodavanijih božićnih izdanja u SAD-u.

Trans Siberian Orchestra na ovom izdanju donosi selekciju pjesama koje svojim zvukom dočaravaju osjećaj zime, pa tako album otvara u pravom blagdanskom duhu, radosna i prpošna ”Night Enchantment”, a nastavlja ga pomalo melankolična ”Sarajevo 12/24” dok je generalno raspoloženje albuma vedar i očaravajući blagdanski duh koji oslikavamo bjelinom snijega i mirisom paprenjaka dok stavljamo zadnje kuglice na prekićenu božićnu jelku uz veličanstvenu ”Dreams Of Fireflies”, poletnu ”Wizards of Winter”, modernom više no klasičnom zvuku blisku ”Cristmas Nights In Blue” te nježnu i istovremeno dinamičnu i prpošnu ”Midnight Christmas Eve”.

Pjesme na ovom albumu originalne su TSO, no dijelovi i prijelazi za ovu su prigodu posuđeni od klasičnih skladatelja pa tako dio skladbe ”Christmas Canon” dolazi iz neponovljiva Vivaldijeva ”Četiri godišnja doba”, a slušate li pažljivo prepoznati ćete i dijeliće poznatih božićnih pjesama no i drugih klasičnih simfonija što ovo izdanje čini pravom božićnom bajkom koju rese fantastične solaže na gitari kao i klasični žestoki riffovi unatoč tomu što je ovdje riječ o pravom božićnom albumu. Stoga, ne budite u Grinch raspoloženju ove godine i opustite se u duhu Božića uz ”Tales Of Winter: Selections From TSO Rock Operas”, zaslužili ste.

01. Night Enchanted
02. Sarajevo 24/12
03. Believe