THERAPY?

Crooked Timber

(Global Music Group, 2009.)

80/100

Irski Therapy? ove je godine objavio Crooked Timber, album kojim obilježavaju 20 godina svoga postojanja tijekom kojih su objavili 14 albuma.
Naziv albuma dolazi od filozofa Immanuela Kanta i indicira glazbu koja se na njemu našla, a koji su i fanovi, i kritika čekali više od dvije godine.
Glazba koju je Crooked Timber donio upravo je ono čemu su se zagriženi fanovi nadali – žestoka, osvježavajuća, predana…. jednom riječju Therapy?. Kao da plovite uzburkanim morem jer bend se ovdje zaklinje na atmosferu koju stvaraju određene slike no na ritam sekciji je da dočara boje i tonove i prepriča njihov groove.
Crooked Timer album je koji inspirira prepuštanjem hipnotičkim ritmovima, živopisnim gitarama i atmosferom koja je na granici halucinacije. No istovremeno, Crooked Timber album je koji nije donio mnogo iznenađenja, posebice orijentira li se pažnja na pjesme poput “Exiles”, “Magic Mountain” ili “Bad Excuse For Daylight” koje zrcale zvuk koji karakterizira irski trojac dugi niz godina. S druge strane, antemični refreni u pjesmama “Clowns Galore”, naslovnoj “Crooked Timber” ili “Somnambulist> uvijek će iznova inspirirati slušatelja na frenetično prepuštanje i pjevanje s bendom. Jer, “Clownd Galore” sa ritmom koji se naglašava ispred same melodije i fokusira na bubnjeve i bas vraća u rane Therapy? indie godine dok naprosto genijalna “Exiles Follws” sa svojom formulom naglašene gitare i vokalne harmonije stvara nenadmašan osjećaj na koji se vrlo lako uloviti. U isto vrijeme naslovna pjesma, “Crooked Timber” razvija odličan efekt, očaravajući, jednostavni zvuk u koji je lako uroniti. Posebice stoga što glazba na ovom albumu nije masivna i komplicirana i, dakako, nije nova ili inovativna no svakako je jednostavn solidno art rock sa dodacima metala. Producent Andy Gill odradio je odličan posao jer produkcijski svi instrumenti stoje ravnopravno sa vrlo čistim vokalom.
Kao cjelina Crooked Timber vrlo je vjerojatno je najdosljednji Therapy? album. Ako volite inteligentnu i ritmičnu rock glazbu ovo je album koji vam svakako  možemo preporučiti!

Recenzija: Ivana Sataić