THE 69 EYES

Perfect Skin

(EMI/Virgin, 2007)

85/100

The 69 Eyes svoj su prvi single “Perfect Skin” sa nadolazećeg albuma “Angels” unatoč prvobitnoj najavi svoje izdavačke kuće na poslijetku ipak objavili u digitalnom formatu. I to ne samo kao običnu singlicu već kao open-disc koji vlasnike iste posredstvom cd-a i internet veze uvodi u prvu od nekoliko dimenzija nadolazećeg albuma. No, o albumu će biti više riječi neki drugi put, zadržimo se za sada na singlici “Perfect Skin”.
Osim naslovne pjesme ova singlica donosi live verzije “Devils”, “Christine Death” te Ramones cover “I Just Want To Have Something To Do”, sve zabilježeno na prvom los angeleskom koncertu koji su The 69 Eyes održali u Whiskey A Go-Go Baru 24.03.2006.
Iako neki kritičari prve sekunde naslovne pjesme “Perfect Skin” smatraju iritanima zbog nesigurnosti u svoje vlastite playere, nekoliko trenutaka kasnije dolazi do eksplozije pravog zvuka. Ako očekujete zvuk nalik na “Crashing High”, zaboravite! Jer, Bazie i Jyrki ovaj su put zvuk benda uzdigli na sasvim novu razinu. Jyrkijev glas više nije onako bolno dubok kao na ranijim izdanjima a Bazie i Timo-Timo zvuče “metal” kao nikad ranije. A ritam sekcija? Kao i uvijek, Archzie i Jussi natjerati će vas na ples. Neću pretjerati ako kažem da je u zvuku The 69 Eyes Goth ostao u tragovima a Roll zasjeo na tron. Naprosto je nevjerojatno  kako je ovaj bend u samo nekoliko izdanja uspio napraviti potpuni zaokret u tako kratkom vremenu a ne izgubiti na punoći zvuka.
Naravno, oni koji redovitije prate Veniu-Mag znati će da sam fan ovog benda i možda povjerovati mojoj tvrdnji da neki stariji fanovi neće uživati u ovom nešto žešćem zvuku. No da se potpuno uvjerite da nije sve u prvom slušanju  – poslušajte single nekoliko puta!

Recenzija: Ivana Sataić