THE 69 EYES

GHOST

(EMI/Virgin, 2007)

95/100

The 69 Eyes svoj su treći single sa albuma “Angels”, anđeosku skladbu “Ghost” u kojoj gostuje Apocalyptica objavili 3. listopada 2007., istog dana kada su na zajedničkoj turneji sa Within Temptation svirali u Beču.
Uz “Ghost” single donosi i pjesmu “Wrap Your Troubles In Dreams”, prvotno objavljenu na istomenom albumu 1997. godine, u novoj 2007. verziji te spot za prethodni single “Never Say Die”.
O pjesmi “Ghost” mnogo je toga rečeno od dana kada je “Angels” početkom ožujka ugledao svjetlo dana jer, nema nikakve sumnje, to je jedna od najjačih pjesama koja je ikada izašla iz The 69 Eyes radionice a o tome koliko se dobro Apocalyptica sa svojim čelima uklapa u osjećaje koje pjesma budi i razvija u slušateljima suvišno je govoriti. Osobito ako otvorite uši i dušu kada Jyrki povisi glas i gotovo uzvikne: “So hard to be there when you need me / When you try not to mind / There’s no-one home tonight…”
“Wrap Your Troubles In Dreams” sasvim je druga priča. Na stranu to što stihovi: “Life goes on without any breaks / I got it baby what it takes / Dreaming on and on of better days / So many things to get done / Everyone’s here a chosen one / We’ve got a long, long way to come” meni osobno predstavljaju više od onoga što se na prvi pogled čini da je izrečeno u nekoliko redaka, ako ste od The 69 Eyes očekivali da će se ponoviti u nekom segmentu – varate se! Jer momci su ovaj put, iako nisu promijenili aranžaman do u najmanji detalj, kao što je to slučaj sa pjesmom “Velvet Touch” od prije nekoliko godina, već ga samo oplemenili zvukom karakterističnim onom predstavljenom na albumu “Angels”, donijeli jednu dobro poznatu priču na nov način. Jyrkijev besprijekorno izbalanisiran glas koji će vas natjerati da na trenutak zatvorite oči i zakoračite u The 69 Eyes svijet i osluhnete njegovu poruku ovaj je put stavljen u prvi plan – s razlogom! Ako poslušate, znati ćete o čemu govorim, “I’m not living in the past for you…”

Recenzija: Ivana Sataić