tankard ribALBUM MJESECA SRPNJA 2014!
TANKARD – Rest In Beer
Izdavač: Nuclear Blast
Objavljeno: 20.06.2014.
Žanr: Thrash Metal
Ocjena: 9/10

Tankard je thrash metal bend nastao 1982. godine u Frankfurtu. Prvi album izdali su 1986. godine i od tada skoro svake dvije godine svojim fanovima pripreme osvježavajuće novo studijsko izdanje. Kroz 32 godine uspjeli su izgraditi zapanjujuću diskografiju kroz koju svakim albumom veličaju brze riffove i alkohol. Zadnji studijski album ˝A Girl Called Cerveza˝ izašao je prije dvije godine i to prvo je izdanje pod labelom Nuclear Blast. Novi studijski album ”Rest In Beer” izašao je 20. lipnja.

Prva pjesma ”War Cry” hrabro otvara album sa svojim žestokim riffovima i razbijajućim brzim ritmom. Bass dionice na pjesmi zvuče odlično. Savršen nabijen zvuk bass gitare dočarava konstantan brzi tempo koji ne dopušta gitaristi ni trunku odmora, a kamoli zraka. Jako dobra pjesma za otvaranje albuma. Nakon savršenog početka album se nastavlja u istom tonu. Druga pjesma ”Fooled By Your Guts” također razbija bubnjiće punom snagom. Alkohol se opet veliča kroz odličnu pjesmu. Tipični Tankard hit s brzim dionicama na bubnjevima i odličnim vokalom.

Naslovna pjesma ”Rest In Beer” je vrlo zarazna. Pjesma ako već sada nije postala himna sigurno će postati kroz neko vrijeme. Zarazne dijelove pjesme možete zajedno pjevušiti s Gerreom i definitivno razgibati svoje vratove. ”Rest In Beer” je pomalo i progresivna pjesma, ali se to jako teško može uočiti zbog prodornog vokala Gerrea kojima nas odlično usmjerava prema pjevušenju pjesme, a ne striktnom slušanju svake note. Najbolji dio Tankarda meni je definitivno Gerreov vokal koji je još jednom uspio vrhunski doprinjeti odličnom albumu svojim alkoholnim grovlanjem i pomalo punk ritmom.

”No One Hit Wonder” mi je najdraža pjesma na albumu. Odlični riffovi, heavy tempo, savršen intro u stilu Painkillera sastavili su još jedan pravi Tankard hit. Nabrijana pjesma od početka do kraja me uvijek oduševi, te svakim slušanjem postaje sve bolja i bolja. ”Clockwork to Deadline” pomalo podsjeća na kombinaciju Slayera i Sodoma, ali naravno do sigurnih granica u kojima vas dovoljno očara i zarazi svojom težinom. Lagano bi se moglo reći da je ova pjesma još jedan pravi klasik. Od ostalih pjesama kao jako dobre izdvojio bih: ”Breakfast For Champions”, ”Riders Of The Doom” i ”Enemy Of Order”.

Zadnja pjesma ”The Party Ain’t Over ‘Til We Say So” zaključuje ovaj odličan album u jednu savršenu cjelinu. ”Rest In Beer” je još jedan odličan Tankard album u njihovoj bogatoj diskografiji. S četrnaestim albumom Tankard definitivno nam daje do znanja da još nisu gotovi, te da sa sigurnošću možemo očekivati još par albuma u ovom vrhunskom rangu. Alkohol + metal = Tankard!

1. War Cry
2. Fooled by your Guts
3. R.I.B. (Rest in Beer)