SUBWAY TO SALLY

Nord Nord Ost

(Nuclear Blast / Trolik, 2005)

75/100

Sa njemačkim bendom Subway To Sally prvi sam se puta susreo prije dvije godine kada mi se njihov promo materijal našao u rukama. Sjećam se da sam album “Engelskrieger” doživio kao vrlo zanimljiv žestoki album i zato sam sa zanimanjem preslušao i nedavno objavljeni “Nord Nord Ost” koji je nešto mekši pa čak i pomalo poppy. U to ćete se uvjeriti poslušate li samo single “Sieben” koji je najlovljivja i najviše poppy pjesma koju sam do sada čuo da je otpjevana na njemačkom. Ono što je vrlo pozitivna strana albuma je to da donosi “bajkovitu temu” jer na nekim vam se dijelovima albuma čini da glazba govori o vremenu i mjestu koje postoji samo u knjigama, filmovima tj. mašti.
“Nord Nord Ost” nije žetok poput “Engelskrieger”, izgleda da su Eric Fish i njegova ekipa na ovom su izdanju u prvi plan izbacili svoju emotivnu stranu. No, na albumu se nalazi i pjesma “Schneekönigin” koja će naprosto oduševiti poklonike bendovog divljeg zvuka, ova je pjesma najžešća na albumu a ujedno i savršeno otvara album. Na nju se nastavlja nešto manje zešća “Feuerland” koja je ujedno i najemotivnija pjesma koju možete čuti od Subway To Sally i zapravo je prava šteta što se na ova dva ostvarenja nadovezuje “Sieben”, spomenuta poppy pjesma koja je upravo ono što single danas treba biti – napravljena za mase, za radio i sve oni koji nisu zadubljeni u metal.
Pa iako će se stari fanovi Subway To Sally u određenom segmentu razočarai u mekanijem i emotivnijem zvuku “Nord Nord Ost” je album koji će i na njima ostaviti traga. Sve pjesme su glazbeno odlične i različite, na ovom albumu nećete čuti dvije pjesme koje nalikuju jedna drugoj. Pa ako ste voljeli “Engelskrieger” a mekši zvuk vam ne predstavlja problem “Nord Nord Ost” je album za vas.

Recenzija: Vincent Aarden
vincent@venia-mag.net