runningwildresilientcdDatum izlaska: 04.10.2013.
Label: SPV / STEAMHAMMER RECORDS
Žanr: power metal
Ocjena: 8/10

Rock N’ Rolf Kasparek nakon godinu dana i albuma ”Shadowmaker” koji nije dobro prihvaćen izdaje novi album ”Resilient” s kojim smo se svi nadali da će vratiti dobri stari zvuk Running Wilda iz 80-tih i 90-tih. Ne možemo reći da naše želje nisu djelomično ispunjene, one su zapravo i više od toga. Samo vraćanje Adriana (maskota benda) na naslovnicu albuma zaludilo je svakog metalca i svi smo s ushićenjem čekali i dočekali jedan izvrstan album. Iako to nije onaj pravi Running Wild, nego skoro ‘one-man’ bend Rolf je uspio unatoč s dosta utjecaja svojih rock projekata Giant X i Toxic Taste napraviti jedan izvrstan album koji još ne vraća Running Wild na dane stare slave, ali svakako čvrsto to pokušava.

Jedna od najboljih pjesama na albumu je zasigurno ”Bloody Island” koja svakog žestokog fana Running Wilda vraća u dane albuma ”Pile Of Skulls” ili ”Black Hand Inn”. ”Fireheart” je definitivno najzaraznija pjesma na albumu i dočarava neke klasične stare hitove iako ima veći utjecaj rock ‘n’ rolla. ”Crsytal Gold” započinje odličnim riffom i zaluđuje odličnim refrenom. ”Desert Rose” podsjeća na Running Wild, ali zvuči kao nešto drugo, kao pjesma nekog drugog projekta Rock N’ Rolfa. Ostale pjesme nisam naveo, sve su one tu negdje u tom Running Wild štihu, ali po meni ipak malo s više utjecaja predzadnjeg albuma ”Shadowmaker”.

”Resilient” je svakako izvrstan album, ali nikako u rangu klasičnih starijih albuma. Ako ste veliki fan Running Wilda i želite ćuti nešto novo onda svakako poslušajte ovaj album jer je po meni on najbolje izdanje nakon 1998. i albuma ‘The Rivalry”. Kao veliki fan benda želio bih da Kasparek konačno oformi pravu postavu benda i krene po turnejama van Njemačke, te konačno vidimo pravi povratak ovog velikog klasičnog power metal benda.

1. Soldiers of Fortune
2. Resilient
3. Adventure Highway