Rod Stewart_TimeIzdavač: Capitol
Datum izlaska: 3.5.2013.
Žanr: rock
Ocjena: 8/10

Ovo je prvi album Roda Stewarta od 2001 na kojem nema obrada. Nakon desetljeća prepjevavanja R&B i rock standarda, američkih klasika i božićnih pjesama, ovaj 68-godišnjak je konačno izdao album svojeg originalnog materijala i konačno pokazao zrelost. U pjesmama koje se nalaze na ovom albumu, stari Rod itekako dokazuje da nije još za mirovinu, no svjestan je svoje dobi i tekstovi su mu prepuni zadovoljstva svojim trenutnim životom, promišljanjima o ljubavi, seksu, sreći u malim stvarima.
“She Makes Me Happy” je prva stvar na albumu koja odmah i predstavlja samu temu ostatka abuma. U pomalo country ritmu, Rod tvrdi “Now it’s a funny old world, I never thought I could settle down/ But then I met a woman, gonna change my life around” (Čudan je ovaj svijet, nikad nisam mislio da ću se smiriti/Ali onda sam sreo ženu, promijenit ću svoj život). Smirio se, našao ženu koja ga uveseljava i više mu ne pada na pamet tratiti vrijeme na luda partijanja.
Slijedi “Can’t Stop Me Now” u kojoj Stewart odlučno tvrdi da u njemu ima još dovoljno snage za rock’n’roll. Sjetna “It’s Over” je možda “najodraslija” pjesma na albumu, ipak joj tema razvod.
Tu su dvije lijepe ljubavne pjesme – nježna, akustična “Brighton Beach” i “Beautiful Morning” s nešto modernijim zvukom. “Live the Life” zvukom jako podsjeća na “Every Picture Tells a Story”, no ovdje progovara čovjek koji iza sebe veliku “kilometražu”.
Nakon živahne “Finest Woman”, dolazi naslovna “Time” – tipična Stewartova balada. Stvar dalje smiruje pomalo jazzerska “Picture in a Frame”, koju je napisao Tom Waits, dok iz “Sexual Religion” proviruje stari Rod, iz “Do Ya Think I’m Sexy” ere. Očito nastala pod utjecajem folka “Make Love to Me Tonight” i prekrasna balada “Pure Love” zaključuju regularno izdanje albuma.
“Time” je izbalansiran album, u kojem ima dovoljno balada i živahnih plesnih stvari. Stewartov prepoznatljiv hrapavi vokal upotpunjen je folk, country, jazz, čak i disco utjecajima. Ovo je jedna lijepa životna priča starog (no ne i ocvalog) rockera i pravi album za odrasle koji mogu shvatiti te priče.

1. “She Makes Me Happy” 3:44
2. “Can’t Stop Me Now” 4:26
3. “It’s Over” 4:19