rebel-star1Izvođač: Rebel Star
Album: Rebel Star
Ocjena: 9/10

Srpsko – mađarski bend Rebel Star je nastao kao projekt Milana Glavaškog (Popcycle, Eva Braun) 2006 godine nakon njegovog preseljenja u Mađarsku. Okupio je ekipu i počeo skladati. Do sad su objavili 3 albuma, a našem tržištu samo posljednji Rebel Star.
Svojim albumom nam donose americanu začinjenu pop-rockom nošenu predivnom bojom vokala Milana Glavaškog. Sve pjesme izvode na srpskom jeziku, a sama lirika je u manirama Matoša i Ujevića. Već vas na početku prođu trnci kad u „Pticama“ pjeva: „Što da kažem deci sad? Mi smo uvek stremili visinama.“ No nema pretjerivanja i trpanja nepotrebnih epiteta i metafora niti kakvog prenemaganja. Sve što radi radi onako kako i koliko je potrebno. Svih 10 pjesama karakterizira nevjerojatno glazbeno-lirsko ostvarenje. Možda najbolje ostvarenje na albumu ako bi baš morali tražiti je singl „Anđeli“. vokali Glavaškog i Ivane Smolović se savršeno nadopunju a vas bacaju u neko sanjivo stanje. Mogla bih reći pjesma kao stvorena za sunčani ožujak iako govori o gubitku ljubavi. Ako ste izgubljeni, i bez ideja onda ćete se pronaći u „Krugu“ koji traje samo minutu i pol ali je to sasvim dovoljno i potvrđuje prije rečeno o albumu. Za pjesmu „Dah“ je snimljen i videospot a iako kaže: „Velikim skitanjima došao je kraj“ ovaj bend će se skitati još dugo i to nadam se ne samo po prostorima bivše države. Pojačali su bend s dva britanca tako da je i to možda neki znak.
Radi se o izvrsnom albumu kojeg preporučam za slušanje. Glavaški sa svakom pjesmom dočarava život i vrijeme i to čini s takom lakoćom iako govori o velikoj boli zbog gubitka ljubavi ili pak izgubljenosti. Nisu mu potrebne psovke ni sleng kako bi slušatelju prenio problematiku vremena nego to radi u manirama pravog pjesnika. Jedina možda negativna stvar ovog albuma je to što vam ostavlja dojam kako je lako napisati dobru pjesmu a to nije istina inače bi imali više ovakvih albuma i bendova na tržištima.

1. Ptice
2. Dah
3. Anđeli