prongruininglivesearlycoverDatum izlaska: 25.04.2014.
Žanr: Groove/Crossover Thrash
Izdavačka kuća: SPV / Steamhammer Records
Ocjena: 7/10

Prong – jedan od relativno nepoznatih bendova koji definitivno ima snažnu ulogu u povijesti metala. Jako podcijenjen bend vukao je utjecaje i inspiraciju iz bendova kao što su Slipknot, Korn i Nine Inch Nails. Bend je nastao 1986. u New Yorku. Nakon samo 5 studijskih albuma Prong se razišao da bi se ponovno okupio 2002. godine. Od ponovnog okupljanja do sada izdali su 3 nova albuma. Ove godine na red je došao deveti studijski album ”Ruining Lives”. Na posljednjoj turneji uživo su izvodili par novih pjesama koje su relativno dobro prihvaćene, pa je to obećavalo da će novi album biti jako dobar. Svakako nikada nije isto čuti neku pjesmu uživo i na albumu, ali u ovom slučaju možda i nije tako jer Prong uvijek odradi vrhunski live show.

Pjesma ”The Barrier” jako podsjeća na neke stare odlične stvari iz rane faze ”Beg To Differ” uključujući i buntovne modernije post-punk elemente. ”Remore, Separate Self” sadrži odlične groove zarazne melodije koje instantno zaraze slušatelja i ostanu u glavi. ”Ruining Lives” je žešća i mračnije pjesma koja će oduševiti svakog fana ovog benda, te za one koji vole brzinu i odličnu tehničku izvedbu onda definitivno ”Chamber Of Thought”.

Jedina velika promjena spram stare ere je drugačiji stil vokala. Vokali su u većem dijelu albuma pre-melodični što malo narušava žestinu ovog albuma. To možda i nije loša stvar, uvijek je dobro isprobati nešto novo, pa vjerjoatno i u ovom slučaju Prong će možda naći i nove fanove. Produkcija je odlična, možda malo i prečista za ovaj bend znajući da je sve kod starijih albuma zvučalo sirovo.

No, na kraju zaključak je da ovaj album odličan nastavak na zadnji album ”Carved Into Stone”. Također to nam je i potvrdio frontmen benda Tommy koji je izjavio da je ovo dobar nastavak na posljednji album, te da sadrži dosta groove varijacija i mnoštvo svježine. Ako ste slušali zadnji album i volite žešće groove pjesme onda definitivno vam preporučam da poslušate i ”Ruining Lives”.

1. Turnover
2. The Barriers
3. Windows Shut