Primal Scream More LightIzdavač: Ignition Records
Datum: 13.5.2013.
Žanr: Alt Rock
Ocjena: 7/10

Primal Scream nikad nisu bili bend od velike važnosti, niti su previše koketirali s društvenim događajima (sve do smrti Lady Diane i albuma “XTRMNTR” IZ 2000.), ali su uvijek bili “tu negdje”, balansirajući između blues rock zvukova poput Stonesa i čvrstih house beatova. Njihov indie zvuk prepoznat je bio već sredinom 80-ih, a kad su 1991. izdali “Screamadelicu”, album prepun psihodeličnih techno zvukova , pomogli su procvatu britanske rave scene. Nakon gotovo hipijevski psihodelične “Screamadelice”, izdali su agresivan i brutalan “XTRMNTR”.

“More Light”, deseti album Primal Screama, kojim su se ovi Britanci vratili psihodeliji. Okanuli su se droga, promijenili sastav benda i, uz pomoć starog producenta, stvorili jako dobar moderni rock’n’roll album na kojem se isprepliću akustične gitare, saksofoni i elektronski ritmovi.

Prva stvar “2013” kao da je ispala s “XTRMNTR”, ali ipak nije toliko agresivna. Slijedi jazzy “River of Pain” koja pojačava psihodeliju na najjače, i zatim “Culturecide”, koja je odlično izvedena, ali loše napisana. “Tenement Kid” i “Goodbye Johnny” emocionalna su središta albuma. Za dozu gospela pobrinuo se “Elimination Blues”. “Realtivity” se vraća psihodeliji sa svojim miksom gotovo čiste buke i instrumentalizacija koje bi bile dobra pozadina nekoj sceni tripa. “Walking with the Beast” je ispovijed “pri punoj svijesti” nekog tko uživa u psihodeličkim drogama. Završna stvar, “It’s Alright, It’s OK”, gotovo preočito želi biti “sequel” himnične “Movin’ on up” sa “Screamadelice”. No, bez obzira na to, to je zabavna, feel good pjesma koja jednostavno poziva na glasno pjevanje uz nju.

“More Light” je zanimljiv doprinos rocku kakvog danas možemo čuti. Sa svojim “mischungom” psihodelije, jazza, gospela i čistog rock’n’rolla, svakako je drugačiji. Uostalom, Primal Scream je oduvijek bio drugačiji.

1. 2013
2. River of Pain
3. Culturecide