MEDS

(EMI / Dallas)

85/100

Prvi album Placebo su nazvali jednostavno – Placebo. Donio je val energije, psihodelične gitare i uistinu dobre stihove. Sljedeći, “Without You I’m Nothing” je jedan od najboljih albuma koji se i danas nude na pop/rock tržištu. Snažne gitare, okrutni stihovi, vrisci-izvan-granica-ovog-svijeta i srcedrapajuće balade. Uslijedio je “Black Market Music”, treći i komercijalniji ali album koji je još uvijek iskazao pun duh benda i donio uistinu lovljive pjesme. “Sleeping With Ghost” donio je malo elektronike, no sve je ostalo samo na sramežljivim pokušajima. Unatoč tome, album je impresivan u elementima u kojima to treba biti.
I sada “Meds”, novi album britanske trojke. Dosljedan. Dirljiv. Strastven. Rock. Odrastao. Dorastao. To su riječi kojima bi se mogao opisati “Meds”. I već na prvo slušanje “Space Monkey”, “Blind”, “Pierrot the Clown” i “Follow The Cops Bback Home” su prokleto dobre. Ovo je drugačiji album, zvuči mnogo umjetnističkije nego “Sleeping With Ghosts” ali ako ćemo ga već uspoređivati sa ranijim albumima, najbliži mu je “Black Market Music” jer i ovdje je riječ o istim temama. Sex, droge, veze, opet droge i sex pa samoća…. samo što ih Molko ovaj put donosi na zreliji način. “In The Cold Light of Morning” nije ništa drugo nego konzumiranje droge sa smirujućom vibrom uspavanke umjesto uobičajenog mijenjanja digitalnog signala. Govoreći o melodijama, većina ih se zapravo ne može opisati kako “uobičajeni” Placebo iako je “Meds” u cjelini tipični Placebo album. Jer, neke pjesme poput “Follow The Cops Back Home” podsjetit će vas zašto vam se sviđa ovaj bend dok će vam druge, poput “Broken Promise” u kojoj gostuje Michael Stipe zvučati…. nekako drugačije.
Sve u svemu, male varijacije u interpretaciji pjesama ugodno su osvježenje no zašto mijenjati dobitnu kombinaciju? “Meds” možda treba nekoliko preslušavanja da uđe u uho no trebao bi stizati sa upozorenjem: može prouzročiti ovisnost!

Recenzija: Ivana Sataić