Loading...

NANOWAR – INTO GAY PRIDE RIDE (2010.) – TRUE METAL OF THE WORLD OF STEEL REC.

(samostalno izdano)

Urnebesni Talijani izdali su svoj treći album „Into Gay Pride Ride“. Dosad su već na dvije turneje posjetili Hrvatsku, tako da je moguće da ih možemo očekivati i na nekoj budućoj turneji. Nanowar sviraju parodiju power i heavy metala. Na tapeti su im razni bendovi od ’80-ih naovamo. Ime im je sasvim očito izvedeno od Manowara, benda, uz sve dužno poštovanje, kao stvorenog za ovakvo parodiranje. Sebe nazivaju Mister Baffo (baffo – tal. brk), Uinona Raider, Mohammed Abdul, Potowotominimak i Gatto Panceri 666 (gatto – tal. mačak).

Osim parodiranih verzija metal i rock himni, rade i pjesme sastavljene od svega i svačega, pa usred pjesme povremeno ubacuju dijelove pop hitova. Taj njihov suludi patchwork osvaja od prve – ako ste, naravno, skloni takvom humoru. Ovo što rade glazbena je verzija onoga što se u filmu naziva fizičkom komedijom, što zna biti itekako dobro pogođeno i mnoge ljude veseli. Mene definitivno. Ovo je prvi album Nanowara koji sam išla preslušavati i brzo sam dobila potrebu nabaviti i ostale. Naprosto su prezabavni. Pod uvjetom da ste, bili ili ne bili okorjeli metalac, sposobni subkulturu sagledati izvana i smijati se sami sebi. Ako jeste, odlično, ovo je muzika za vas! Ako niste – pokušajte svejedno, zdravo je.

Promijenili su ime iz Nanowar u Nanowar of Steel (parodija na Talijane Rhapsody, koji su postali Rhapsody of Fire), imaju jedan logo kojim parodiraju Motörhead i slogan im je: „Other bands play, Nanowar gay“. Pa vi ostanite ozbiljni ako možete.

Uvodna „Prayer“ je spoken-word stvar u kojoj nema čega nema: od „What A Wonderful World“ do priče u duhu Blind Guardiana.  „Metropolis pt 3“ parodira Dream Theater. Bend poznat po beskrajno dugim skladbama ovdje je dobio ravno devet sekundi.

U „Odino“ su ubacili sve i svašta, između ostalog i Lambadu (koja poprilično dobro zvuči u metal verziji!).

U „Blood“ nas obavještavaju – „Our metal’s so strong ’cause our dicks are so long“. I sad ih vi nemojte voljeti! Usred pjesme su opet ubacili „What A Wonderful World“, sasvim nemotivirano. Tu je njihov šarm. Puno je toga nabacano na kup, a ćušpajz koji ispadne je album koji ćete slušati puno češće no što vam se možda čini na prvu. Naime, Nanowar odlično paše kao muzika za tulume, dobro će vam sjesti u siva nedjeljna jutra za podizanje energije, kad se vratite s posla mrtvi umorni za ispucavanje, vožnju u autu kao terapija ‘smijehom protiv ubilačkih poriva za vrijeme rush houra‘ i slično. Povremeno će vas zaista nasmijati poput omiljene humoristične serije.

I još nešto: njihova muzika je legalno besplatna. Zato uživajte!

1. Metropolis P t3 – The Legacy
  2. Nanowar