MP_metalfinalIzdavač: Massacre Records
Datum izlaska: 27.09.2013.
Žanr: Power Metal
Ocjena: 10/10

Mystic Prophecy je njemački power metal bend nastao 2001. godine u mjestu Bad Grönenbach. Opisivani su kao američki power metal poput benda Iced Earth, ali sa mnoštvom melodičnosti europskog power metala. Na prva tri albuma sve gitare svirao je legendarni Gus G. koji je nakon toga otišao iz benda i posvetio se više svom drugom bendu Firewind. Uz podosta promjena u postavi benda uspjeli su do sada snimiti 7 studijskih albuma, te ove godine izdati novo izdanje ”Killhammer”.

”Killhammer” je odličan nastavak na malo moderniji zvuk albuma ‘Fireangel’ i Ravenlord’ što je definitivno pun pogodak. Osmo studijsko izdanje po meni je njihov najbolji album do sada. Izazvati će vam jake bolove u vratu svojom kvalitetom, snažnom produkcijom i čistom udarnom power metal snagom. Prva pjesma na albumu je naslovna ‘Killhammer’ koja odmah na startu dočarava kakvih vas 47 minuta očekuje. Razorne vokalne dionice i rasturajuće gitare natjerati će vas da zapjevate svaki refren. Mogli bismo ovu pjesmu nazvati i himnom benda.

‘Set The World On Fire’ gitarski pomalo zvuči kao jedan Annihilator, njezin mid-tempo definitivno dodaje višu ocjenu ovom albumu. Jedina lakša pjesma na albumu je ‘Hate Black’, ali nedovoljno lagana da postane balada. Lagani perzijski uvod sigurno će zavarati svakoga pošto nakon njega klasični heavy riffovi dižu ritam i pjesma se vraća u ‘headbanging’ ritam. ‘Warriors Of The Northern Sea’ podsjeća na melodičnu power metal verziju neke Amon Amarth pjesme, pogotovo dijelovi s refrenom.

Uz sve ove mid-tempo pjesme album sadrži i par još žešćih i bržim pjesama poput: ‘Armies Of Hell’ i ‘Angels Of Fire’. Brzinski riffovi odlično se slažu s melodičnim vokalom. Kao bonus pjesma na albumu nalazi se obrada Ozzyevog hita ‘Crazy Train’ koju su dobro obradili, ali po meni uz 10 odličnih pjesama dodatna obrada je bila nepotrebna. Svakako od viška glava ne boli, samo vratovi i mišići.

Prvo slušanje ”Killhammera” me fino izmorilo i još jednom ojačalo moju ljubav prema ovom bendu. Svakome tko voli brz i perfektan power metal preporučavam neka presluša album, nećete se razočarati!

1. Killhammer
2. Armies Of Hell