Datum izlaska: 13.12. 2010./17.1. 2011.

Label: EMI

Produkcija: Cameron Webb

Žanr: rock’n’roll, heavy metal

Ocjena: 5

Jedan od najlegendarnijih pa i najdugovječnijih rock bandova, poštovan od heavy metal i od hard rock publike, izdao je svoj dvadeseti po redu studijski album „The Wörld Is Yours“ , hvaljen i od kritike i od publike. Album je prvi put izdan 13. prosinca 2010. putem Future PLC’s Classic Rock časopisa, a službeno CD izdanje stiglo je u prodaju 17. siječnja 2011. Kroz trajanje od 40-ak minuta, album predstavlja tipičan, punokrvni, energični „motorheadovski“ zvuk sa štihom bluesa pa ponekad i punk rocka. Moram priznati da mi je prva pjesma „Born To Lose“, iako melodična, izvrsnog uvoda bubnjeva, koji su naglašeni tijekom cijele pjesme te unatoč Lemmyjevom vrlo uvjerljivom hrapavom vokalu, djelovala puno sporije i, da se preciznije izrazim, mirnije od ostatka albuma. Rifovi i solaža pri kraju pjesme Phila Campbella, pridonose njezinom intenzitetu, ali, ponavljam, ne potiče na razbacivanje kao neke brze hard rock/heavy stvari poput recimo „I Know How To Die“, beskompromisne i bolesno iskrene, kako zvukom, tako i tekstom te  treće po redu „Get Back In Line“ koja me odmah oduševila uvodnim rifom i čvrstoćom Lemmyjevog vokala. Kratke solaže koje se ubacuju tijekom pjesme najbolji su njezin element, a ritam kojeg Mikkey Dee izvlači iz svojih bubnjeva pogodit će vas ravno u želudac. Pjesma je toliko himnična, rifovi koji dominiraju u njoj toliko usuđujem se reći ugodni, a istovremeno vam daju osjećaj moći i opuštaju vas dok vas glazba ne ponese do kraja. Mene barem jest, pa prema tome, garantiram, ovu ćete pjesmu htjeti poslušati nekoliko puta. Za njom ne zaostaje niti sljedeća „Devils In My Head“ himničnog i pjevnog refrena, a po produkciji se čini kao da su gitare ublažene kako bi se istakao vokal u refrenu. No, ipak intenzitet rifova prije refrena i odlična solaža kasnije zaslužuju apsolutno divljenje. Pjesma se čini jednostavna, ali skladati ovakvu pjesmu na današnjoj sceni mogu samo oni najiskusniji. Peta „Rock’n’roll Music“ mi je draga zbog posebnog boogie blues prizvuka koji se javlja u njoj, a posebno zbog vrlo zabavnog sadržaja u tekstu pjesme koji nas podsjeća na esenciju rock glazbe i zašto ju ljudi koji ju vole uopće slušaju. Vrlo zabavna, pamtljiva i za ovaj album reprezentativna pjesma. „Waiting For The Snake“ me podsjeća na moderniji metal izričaj sa prizvukom punk jednostavnosti po strukturi. Tempo se mijenja i to je ono što stvara kontraste i omogućuje pjesmi da ostavi pozitivan dojam na slušatelja, a šećer na kraju je svakako jednostavan i savršeno uklopljen solo. Prilikom slušanja sljedeće pjesme „Brotherhood Of Man“ sasvim sigurno će vas početi prolaziti žmarci jer hrapavi Lemmyjev vokal stvara mračan i pomalo jezovit ugođaj zbog vrlo niskog registra. Tekst je također zanimljiv i zvuči poput stare kratke priče ili ulomka iz epa klasične književnosti, ali to je samo moj dojam koji je na mene ostavila pjesma. „Outlaw“ vas snažno povlači iz turobnosti koji je stvorila prethodna pjesma i ponovno svojom pjevnošću i vrlo naglašenim bubnjevima i basom predstavlja pravu rock’n’roll bit koja je očito kao i obično cilj ovoga benda. „I Know What You Need“ posjeduje prizvuk ranog metal punka, tj. zvuči pomalo thrashy, a solo tom osjećaju još više pridonosi. No, ipak, pjesma koja će se najduže pamtiti i koja tekstualno donosi pravu Motörhead tematiku je posljednja „Bye Bye Bitch Bye Bye“, brza, melodična, baš u onakvu stilu  kakvog Motörhead njeguje kroz cijelu karijeru, dakle prava rock’n’roll te hard & heavy nabrijana stvar. Možemo slobodno reći da je Motörhead ponovno pokazao svoju kvalitetu koju ima u zavidnih 35 godina karijere i niti jedna pjesma na ovom albumu ne odudara od stila ovog neuništivog, poštovanog i vječnog benda, čija pokretačka snaga, Lemmy, unatoč godinama, niti približno ne gubi energiju, što samo dokazuje koliko je ovakav njegov odnos prema stvaranju glazbe tolikih godina za njega stvaran, iskren i sastavni dio života. Lemmy i društvo još jednom su nam pokazali svoju kvalitetu, originalnost, koja leži u  višegodišnjoj vjernosti stvaranju pravog, moćnog hard’n’heavyja te poručili svima „rock’n’roll glazba je prava religija“.

01. Born To Lose
02. I Know How To Die
03. Get Back In Line