LORD VAMPYR

De Vampyrica Philosophia

(Officina Rock Records, 2005)

78/100

Lorda Vampyra svi smo dobro upoznali kao frontmana talijanskog black/gothic metal benda Theatres Des Vampires koji su dva puta posjetili Zagreb, prvi puta kao support Christan Death u Močvari i drugi put kao headlineri na festivalu “Metal Forest” u zagrebačkom Skuc-Pauku. Nažalost se sa bendom razišao i pošto se tako našao bez posla i sa entuzijazmom u venama Lord Vampyr dosjetio se da bi mogao osnovati svoj bend! A ubrzo je našao i savršeno ime za isti – Lord Vampyr! Čekaj, vampiri bi trebali biti pomalo zločesti i sexy, nikako pametni! Pa iako ime benda možda zvuči kao šala njegov solo uradak je zapravo vrlo dobar!!! Lord Vampyr donosi album u kojem će podjenako uživati i Gothic i black fanovi jer je u svojoj biti ništa drugo nego spoj ta dva spomenuta glazbena pravca. No, osim što su pjesme zaista dobre a glazbena podrška gotovo iznenađuje svojom uvježbanošću i čistoćom zvuka čiji se tempo mijenja uvijek u pravom trenutku ovaj album karakterizira i impresivna produkcija. Svi instrumenti zajedno daju odličan zbroj, tim više što su klavijature istaknute upravo dovoljno da stvore pravu jezivu atmosferu. Lord Vampyr istodobno pjeva, reži, vrišti, šapuće….
Iako glazba nije brutalna ipak ima dijelova za pamćenje, kao što je “Carmilla… Whispers From The Grave”, odlična operna pjesma, “Blood Lovers” koja zvuči kao mračna poezija. Pa još jedna odlična pjesma na albumu je “Morgana”, dok album zatvara pjesma čije je trajanje ukupno duže od 10 minuta. S ovim albumom Lord Vampyr nije stvorio novi glazbeni pravac, samo ga je imenovao. Ali, bio je dovoljno mudar da se ne ponavlja i da napravi nešto potpuno drugačije od onoga što Theatres Des Vampires rade sada. I to što je napravio nije bezvrijedno! Nadamo se da će nas uskoro ponovo posjetiti i predstaviti svoj solo album.

Recenzija: Vincent Aarden
vincent@venia-mag.net