LACRIMOSA

Sehnsucht

(Hall Of Sermon, 2009)

90/100

Lacrimosa je jedan od napoznatijih i najcijenjenijih Gothic bendova današnjice. Duo koje čine Tilo Wolff i njegova muza Anne Nurmi nedavno su, nakon četverogodišnje stanke, objavili svoj deseti studijski album nazvan “Sehnsucht” koji, kao i prethodnih devet, čisti Gothic. Kada je riječ o Lacrimosi ne može se govoriti o rocku ili metalu već samo o Gothicu jer mračna i melankolična atmosfera ono je po čemu je ovaj, u Švicarskoj nastanjen bend, prepoznatljiv. Oni koji prate Lacrimosu od početaka u ranim 1990.-ima do danas primjetiti će da “Sehnsucht” (čežnja) ne donosi ništa novo u glazbenom izričaju ovog zanimljivog dueta  i da se, konceptualno, nadovezuje na prethodni “Lichtgestalt”.
“Sehnsucht” donosi sve ono što kod Lacrimose volimo: atmosferu, stihove o ljubavi, samoću, tugu, tamu i očaj, stihove na njemačkom jeziku, i naravno, osobit Tilov glas. Glazbeno putovanje u trajanju od gotovo čitavog sata navigirati će kroz impresivne orkestrane aranžmane, pažljivo dozirane žestoke gitarske rifove i Tilovi sithovi  na njemačkom jeziku upotpunjeni glasovnim kapacitetima Anne Nurmi, posebice u pjesmi “A Parayer For Your Heart”. “Sehnsucht” je album koji nema apsolutno ništa sa metalom, sve se temelji na neo-romantičnoj atmosferi. I upravo zbog toga suvišno bi bilo posebice izdvajati bilo koju od pjesama koje su se našle na albumu jer nemoguće je odvojiti mračne i melankolične orkestralne gothic tonove kao “Alles Unter Schmerzen” ili “Die Taube” od nekoliko agresivnijih metal pjesama, poput “I Lost My Star In Krasnodar” koja će u nekoliko elemenata podsjetiti na Rammstein jer glazba koju stvara Lacrimosa jednostavno je čista,uzvišena umjetnost. Jedina preporuka kada je riječ o Lacrimosi je  – prepustiti se i slušati glasno.

Recenzija: Ivana Sataić