KARMA TO BURN – Arch Stanton

karma-to-burn-arch-stantonIzdavač: FABA / Deepdive Records
Datum izlaska: 18.08.2014.
Žanr: stoner rock
Ocjena: 9/10

Legendarni američki stoner rockeri, Karma To Burn, vraćaju se sa svojim šestim studijskim albumom naziva ”Arch Stanton”.
Nakon što se bend prije nekoliko godina našao na prekretnici i reformirao se, ”Arch Stanton” album je koji potvrđuje konstantnu i nepobitnu K2B kvalitetu i donosi klasični bendov zvuk. Tomu svjedoči već prva pjesma ”Fifty-Seven” koja odiše opijajućom i magičnom prepoznatljivošću instrumentalističke žestine koja duboko diše strastvenim riffovima i ubzava otkucaje srca. Poseban duh albumu daje western prizvuk, no i to je klasično Karma To Burn ozračje upotpunjeno impresivnim stoner riffovima, tragovima groove metala, desert rocka i progresive imponzantne žestine i izražaja. To dokazuje da je Karma To Burn više od običnog stoner benda. Opet bez vokala, instrumentalisti dolaze do izražaja u punom sjaju svoje umjetničke snage dajući punoću okusa uživanja u žestokim, no lovljivim melodijama.

Karma To Burn se sa ”Arch Stanton” vraća svojim korijenima ne pretvarajući se da su nešto što nisu, ne iskušavajući nove formule, ne dokazujući da znaju nešto novo i neviđeno. Jednostavno, ”Arch Stanton” je žestoki rock album. Hard rock stoner album koji pršti obnovljenom energijom i odvodi na uzbudljivom, dinamično i eksplozivno putovanje.

No, unatoč svoj izvrsnosti i do savršenstva dovedenoj harmoničnosti u instrumentalizaciji, ”Arch Stanton” ne bi imao ništa protiv da se na njemu našao i tračak inovacije, tračak novog zvuka distorcija gitare. Ponekad je samo lagani povjetarac dovoljan da se notama udahne novi duh, a upravo je to ono što nedostaje ovom tehnički i instrumentalistički do blještavog sjaja ispoliraom albumu. Unatoč tomu, Karma To Brun iznjedrila je uistinu odličan album i definitivno jedan od najprofinjenijih stoner rock izdanja tekuće nam godine. Svakako poslušajte.

NE PROPUSTITE: KARMA TO BURN / CARSON – Zagreb, Vintage Industrial Bar, 25.09.2014.! Ulaznice su dostupne u Dirty Old Shopu (Tratinska 18) te u Vintage Industrial Baru (Savska 160) po cijeni od 40 kn, na dan koncerta 50 kn.

Recenzija: Ivana Sataić – ivana@venia-mag.net