(Century Media, 2012.)

žanr: progressive metal

Ocjena: 10/10

Jedan od najočekivanijih albuma godine konačno izlazi danas, 28. svibnja. Britanski metalcore bend Architects izdali su album „Daybreaker“. Stil je isti kao i do sada no pjesme su sve bolje i bolje i uz to još imaju goste na nekim pjesmama. Album ostvara pjesma „The Bitter End“ što je malo ironično budući da je prva, no to nije bitno jer upravo ona pokazuje da će ovaj album do kraja biti prepun emocija. „The Bitter End“ je pjesma laganijeg tempa većinski otpjevana, tek na kraju ima nešto distorzije i „deranja“. Nakon nje dolazi „Alpha Omega“ za koju je nedavno izdan i spot te tu počinje službeno razvaljivanje u tipičnom njihovom stilu. Teški ritmovi popraćeni odličnim Samovim scream vokalom i melodični refreni sa još boljim Samovim clean vokalom. Nakon nje žastina se nastavlja sa „These Colours Don’t Run“ koja je dobila video sa tekstom i to je prva pjesma sa gostujućim vokalom tak da se na ovoj pjesmi pojavljuje i pjevač iz Deez Nuts. Poslije nje dolazi „Daybreak“ na koju se za malu pauzu nastavlja lagana „Truth, Be Told“. Šesta pjesma „Even If You Win, Yuou’re Still A Rat“ obilježena je time što u njoj gostuje Oli Sykes poznat kao frontman Bring Me The Horizon. Nekon nje je jedna od meni najdražih nazvana „Outsider Heart“ na kojoj gostuje Drew York iz Stray From The Path koji su mi osobno jedan od boljih bendova današnjice. Počinje brzo i nabrijano, pa preko laganog usporavanja u ritmu uleti clean vokal pa se onda opet vraća na nešto žešče sa žeščim vokalom. Nakon nje dolazi skroz lagana i bez distorzije prekrasna „Behind The Throne“ i nju slijedi prvi single s ovog albuma „Devil’s Island“. Predzanja pjesma je „Feather Of Lead“, a album zatvara laganica „Unbeliever“ koja je skroz tiha i clean do kraja dok se ne uljuče distorzije sa prekrasnim melodijama, a Sam počne urlati. Neznam zašto se pjesma „Untitled“ koja je bila na singlu  Devil’s Island nije našla na albumu, no ovo im je definitivno jedan od boljih albuma i sada samo čekamo da krenu na europsku turneju promocije da ih ponovo pogledamo.

01 – The Bitter End
02 – Alpha Omega
03 – These Colours Don’t Run