Iron Mask coverIRON MASK – FIFTH SON OF WINTERDOOM
DATUM IZLASKA: 08.11.2013.
IZDAVAČKA KUĆA: AFM RECORDS
ŽANR: NEOCLASSICAL / POWER METAL
OCJENA: 7/10

Iron Mask je belgijski neoklasični power metal bend kojeg je 2002. osnovao Dushan Petrossi poznatiji iz symphonic benda Magic Kingdom. Do sada izdali su četiri studijska albuma. Peti studijski album ”Fifth Son Of Winterdoom” izašao je 08. studenog preko izdavačke kuće AFM Records. S novim albumom Iron Mask nastavlja točno tamo gdje je stao prije dvije godine s albumom ”Black As Death”. Najveća razlika između novog i prošlog albuma su zaraznije pjesme i lako pamtljivi refreni. Kroz 12 neoklasičnih pjesama može se osjetiti lagani utjecaj Yngwie Malmsteena. Tipična pjesma koja to najviše dočarava je druga na albumu ”Like A Lion In A Cage”.

Albumu nisam dao najveću ocjenu jer ima par trivijalnih pjesma ”Angel Eyes, Demon Soul” ili ”Back Into Mystery”. Upravo ”Back Into Mystery” je odabrana kao prva pjesma na albumu što je po meni najveća greška. Obje pjesme imaju već isfurane dosadne melodije i uopće ne zvuče kao ostale pjesme. Smatram da bih album bio savršen i sa samo ostalih 10 pjesama.

Baladu ”Father Farewell” Petrossi je posvetio svome ocu koji je preminuo prošle godine. Inače ne volim lagane pjesme na albumu, ali ova se fino uklapa s odličnim tekstom i teškim emocijama prenesenih kroz savršene melodije. ”Fifth Son Of Winterdoom” je najduža pjesma na albumu, traje čak 10 minuta. S laganim početkom pjesma postaje sve brža i s prvim riffom osvojiti će svakog ljubitelja Iron Maska. Moćna pjesma s puno različitih melodija oduševljava od početka do kraja. Od ostalih pjesama izvojio bih ”Run To Me”, ”Eagle Of Fire” i ”Seven Samurai” kao odlične i nabrijane hitove.

”Fifth Son Of Winterdoom” je dobar nastavak na odlične uradke Iron Maska. Dobre pjesme, zarazne melodije, odlična produkcija, ali ipak savršenost je izostala.

1. Back Into Mystery
2. Like A Lion In A Cage