(Matador/Soft Limit/Universal, 2010.)

Četvrti album njujorškog indie benda donosi nam deset novih pjesama. Od prve „Success“ do posljednje „The Undoing“ album je odličan. Nema tu ničeg revolucionarnog za Interpol, ovaj se album logično nastavlja na svoje prethodnike, ali kako ovaj bend smatram jednim od najboljih bendova indie rock scene 2000-ih, drago mi je da nastavljaju u svom stilu. To je i dalje pitki post-punk/indie koji svoje utjecaje vuče iz ranih 80ih, čuje se to u jednostavnom ritmu, jednostavnim i uvijek pomalo mračnim melodijama, plesnosti pjesama, estetici benda. S jedne strane vrlo slušljivo, s druge ipak nije za svakog. No, onima koji znaju cijeniti kompleksnost emocija i ideja iza jednostavnih konstrukcija pjesama i koji vole finu muziku s dark štihom, svakako treba preporučiti ovaj album. Nakon par dana intenzivnijeg preslušavanja barem pola pjesama s albuma su mi bili favoriti, što je obično znak da se radi o nečem zaista dobrom. Nakon još par dana zaključila sam da će mi to postati jedan od dražih albuma ove godine. Odlično kreće odmah od početka sa „Success“, „Memory Serves“. Vrhunac albuma i osobno definitivno mi najdraža pjesma je „Barricade“, koja je i prvi singl s albuma (spot možete pogledati ovdje . Nakon nje se ubacila možda najslabija pjesma „Always Malaise (The Man I Am)“, da bi se album nastavio sa „Safe Without“ i „Try It On“ s klavirskim uvodom i završio u velikom stilu s „The Undoing“, jednom od najboljih pjesama, zanimljivu i po ubačenim stihovima na španjolskom. Tekstualno se Interpol drži većinom varijacija na temu ljubavi, uz pokoju nedefinirano introspektivnu pjesmu. Nisu oni veliki pjesnici, no to nije ni nužno u ovom slučaju. Bitne su nam tek poneke slike nabacane u pjesme, koje možemo zamisliti kao iščupane općenite životne situacije. Uz CD dolazi i crno-sivi arty booklet, sasvim u skladu s vizualnom stranom benda. Srećom, tekstovi su im kratki i vrlo razumljivi, tako da nedostatk istih unutar bookleta nije osobita zamjerka. Za kraj, podsjetnik da se bezimeni novi album Interpola trenutno promovira na turneji koja će ih za mjesec dana dovesti u Europu, gdje će najbliže Hrvatskoj svirati u milanskom „Palasharpu“ 17. studenog, bečkom „Gasometeru“ 18. studenog te u Leipzigu 10. ožujka 2011.

Recenzija: Sara Profeta (sara@venia-mag.net)