IndicaIzvođač: INDICA
Album: Shine
Izdavač: Nuclear Blast
Žanr: rock/pop
Ocjena: 7/10

Iz zemlje rocka i metala dolazi nam i ovaj girl pop rock bend. Čine ga Johanna Salomaa (vocals, violin), Heini Säisä (bass), Sirkku Karvonen (keyboards), Jenny Julia (guitar) i Laura Häkkänen (drums)  Nastali su 2001, a 2003 su potpisali ugovor sa Sony Music. Njihov prvi album Ikuinen virta izašao je 2004 i u Finskoj je prodan u platinastoj nakladi. Nastupali su 2007 s Nightwish na njihovoj Skandinavskoj turneji i tad su izvodili engleske verzije svojih pjesama. Nakon toga Tuomas Holopainen postaje producent njihovog slijedećeg albuma Valoissa. Album je bio drugačiji i po tome što je na njemu sudjelovao i Pip Williams a za stihove je većinom bio zaslužan Rory Winston. Indica se priključila Painu kao support bend na drugom dijelu Dark Passion Play Nightwish turneje i tad su svirale i u Zagrebu. Do sad su snimile ukupno 6 albuma a ovaj je u potpunosti na engleskom jeziku.
Album čini 12 pjesama od kojih je 9 balada i semi-balada. Jedna takva i otvara album. „Mountain made of stone“ pokušavajući vas zarobiti violinom i mekim Jonsuinim vokalom. No jednostavno je preslaba pogotovo kad se u priču uključe gitare i bubnjevi. Radi se o emotivnoj pjesmi koja zahtjeva snažniji vokal pa bi dobili onaj prizvuk ABBE u potpunosti. Pozitivno je što album raste iz pjesme u pjesme pa tako i mjenja iz balada u pop. Tako imamo „A definite maybe“ kao treću stvar na albumu koju ne znam da li bi svrstala u kategoriju pjesmuljaka koje se šalju na Eurosong iz godine u godinu ili u opus Avril Lavigne. No oni koji vole melodic pop će vjerojatno otkačit. zatim se preko još jednog pop pjesmuljka sa stihovima koji pretežno nemaju veze jedni s drugim „Goodbye to Berlin“ vraćaju se u malo “mračnije“ vode i album dobiva na težini pomoću „Run Run“ i „Here and now“ i to je nešto je albumu trebalo i možemo ih svrstati u dvije najjače stvari na albumu. No onda uskoro dolazimo do nekakvog lošeg mixa između Blackmore’s Night i Within Temptationa. Glazba nije loša, dapače da postoji samo instrumentalna verzija imala bih ju na repeatu jer je harmonija između violine, gitare i klavira prekrasna no onda počne vokal i sve pada u vodu.
Sve u svemu nije Indica loša i nije Shine tako loš album ali je i daleko od toga da je dobar. Vidi se talent kod ovih cura, ali također ovaj album odaje dojam kako se uopće nisu potrudile i ako žele da ih se shvati ozbiljno nek se okane ovakvih pjesmuljaka i loših tekstova.

1. Mountains Made of stone
2. Uncovered
3. A Definite Maybe