Hugh Laurie_ Didnt It RainIzdavač: Warner Bros.
Objavljeno: svibanj, 2013.
Žanr: Blues/Jazz
Ocjena: 8/10

Hugh Laurie koji je i dalje najpoznatiji televizijski liječnik, dr. House, je izdao svoj 2. studijski album. I u samoj seriji smo mogli vidjeti sklonost genijalnog doktora glazbi, i to u vidu gitare i klavira što nije gluma već samo Laurieva sklonost glazbi.

Didn’t it rain nastavlja stopama svog prethodnika iz 2011. Let them talk u obliku Lauria za klavirom, gitarom i gostujućim glazbenicima. Ovaj album ima 15 pjesama i iako pokušava dočarati stari New Orleans, naći ćemo tu i argentinskog tanga u dvojezičnoj i po meni najboljoj izvedbi na albumu Kiss of Fire. Gaby Moreno koja se još pojavljuje i na The weed smoker’s dream i Didin’t it rain po kojoj album i nosi ime daje ovoj pjesmi određenu težinu. Hugh Laurie pokazuje da doista ima talenta i da zna i svirati i pjevati iako ponekad forsira do razine karikiranja, ali sve u svemu je njegova izvedba na zavidnom nivou. Kao bonuse ćete naći Unchain my heart kojoj fali onaj smokey glas Joea Cockera. Ne kažem da ova verzija nije dobra, dapače, ali ostavlja dojam da nije potpuna i kako nešto ipak nedostaje, dok mi se Yeah Yeah svidio dodatno i zbog toga što je live verzija.

Sviđa mi se što Laurie svira glazbu koju voli i ne nameće se kao zvijezda na albumu nego dopušta iskorak i svojim gostima kao što je slučaj s Gaby Moreno. Taj Mahal je izvrstan izbor za Vicksburg Blues. No jedna stvar koja me smeta što pokušavaju nadomjestiti Billie Holiday, Ellu Fitzgerald ili Mahaliu Jackson umjesto da daju svoju dušu u interpretacije pjesmama koje vole.
S ovim albumom je slična stvar kao i s dr.Houseom – ili vam se sviđa ili ne, jednostavno nema sredine. Izvrsna je preporuka za lijeno nedjeljno popodne, ali ne očekujte previše da ćete upamtiti pjesme. Bar je tako meni bilo. Čak i nakon nekoliko slušanja i dalje mi je bilo u glavi – Što sam još čula osim Kiss of fire i Send me to the ‘Lectric chair? S tim da mi je ta druga ostala najviše u pamćenju zbog naslova i stiha koji se često ponavlja. Album je dobar i preporučam preslušavanje, ali ga muči isto što i ostale albume koji se bave isključivo obradama – stalno će te ih uspoređivati s originalima što može umanjiti iskustvo slušanja.

1. The St. Louise Blues
2. Junkers Blues
3. Kiss of Fire