HIM

Venus Doom

(Warner, 2007)

40/100

Venus Doom, novi album grupe HIM. veliko je razočaranje. Bend je promijenio svoj zvuk, zvuče malo mračnije, no kao da su sve pjesme “na isti kalup”.
Započinje istoimenom pjesmom, koja je ništa drugo nego tipična po zvuku HIM pjesma s lako pamtljivim refrenom, te jednim djelom gdje pjevač Ville pjeva preduboko, što baš i ne zvuči tako dobro. Sljedeća pjesma “Love in Cold Blood” joj je prilično slična. Intro u “Passion’s Killing Floor” podsjeća na intro pjesme “Razorblade Kiss”, a sama pjesma podsjeća na posljednji album “Dark Light”. Prvi single s albuma, “The Kiss of Dawn” je po meni prilično dobra uspavanka…dosadna, monotona pjesma. Najdulja pjesma na albumu “Sleepwalking Past Home” ima lijepi lagani klavirski intro, ali tada sav ugođaj upropasti onaj klasičan, već jako dosadan HIM gitarski riff. Jedina pjesma koja je malo drugačija od ostalih pjesama, sastoji se od više različitih djelova, no ne tako dobro uklopljenih gitarskih soloa. Jedna od energičnijih na albumu je “Dead Lover’s Lane”, podsjeća na pjesmu “Venus Doom”, samo što je bolja, te bi se moglo reći da je među rijetkim dobrim na albumu. Jedina lijepa pjesma uz koju se može uživat i udubit u nju je “Song or Suicide”, premda najkraća na albumu, prekrasna je izvedba na akustičnoj gitari, te mislim da je trebalo biti još više takvih pjesama, malo možda i za promjenu. Nakon nje slijedi nagli izljev energije u pjesmu “Bleed Well”, s lako pamtljivim refrenom. I napokon posljednja pjesma na albumu, “Cyanide Sun”, moglo bi se reći kao lijep lagan završetak, ali opet ništa spektakularnog, ništa novog.
HIM postoji već dugi niz godina, iza sebe imaju podosta albuma s time da je svaki puno bolji od ovog. Je li Villeu ponestalo inspiracije, ili je HIM postao već “isfurana” stvar, pa su već postali pomalo i dosadni. Sve u svemu, fali im još puno rada na albumu, a pogotovo osjećaja, jer se svaka pjesma čini kao ju je Ville bio baš prisiljen napisati, da ne dolazi direktno iz njegova srca. Album preporučam samo lifetime HIM fanovima.

Recenzija: Maja Trstenjak
maja@venia-mag.net