GrandMagus-TriumphAndPowerIzvođač: Grand Magus
Album: Triumph And Power
Žand: Heavy Metal
Izdavač: Nuclear Blast
Ocjena: 8/10

Grand Magus je švedski metal bend čija se glazba ne može jednostavno klasificirati pošto varira sa svakim albumom, no svejedno imaju jedinstven zvuk. Katkada ih se stavlja pod Viking Metal, ali osobno smatram da je Heavy Metal s jakom Vikinškom tematikom bolji opis za ovaj album. Grand Magus su trio koji sačinjavaju osnivači Janne “JB” Christoffersson (vokal, gitara) i Fox Skinner (bas, back vkoal), te trenutni bubnjar Ludwig “Ludde” Witt.
Grand Magus je najprepoznatljiviji po svojem frontamnu JB-u. Ima karakterističan and prepoznatljiv glas, a smiješno je to što je otkrio da izvrsno zvuči sasvim slučajno kada vokalist iz jednog od svojih bivših bendova nije došao na gažu te je morao stati iza mikrofona. Njegov stil sviranja je pun teških riffova i podsjeća na stari heavy metal sa malo soliranja i više fokusa na riffovima.
Triumph And Power je njihov sedmi album i pod velikim je utjecajem vikinške povijesti. Na ovom albumu je JB napisao nekoliko vrhunskih pjesama koje je Grand Magus izveo besprijekorno i na način da je katkad teško povjerovati da ih je samo troje u bendu. No, JB-ev “pjevački” stil je nešto što će vam se svidjeti ili vas iritirati jer rijetko pjeva i većinu vremena zvuči kao da recitira, ali mu to ne zamjeram jer njegove pjesme pričaju priče i na taj način podsjeća na skaldove koji pripovjeda priče o bitkama i časti svojem plemenu prije nego što krenu u novi pohod s kojem se možda neće vratiti. Ni jedna stvar to ne prikazuje zornije od meni osobno najdraže stvari na albumu, “The Naked And The Dead” u kojoj savršeno oslikava pravog ratnika s izvrsnim tekstovima i izvedbom. To je također stvar na kojoj najviše pjeva i kao da pokazuje da on to može ali mu je draže stvar predstaviti na poetičniji način – baš kao pravi skald
Postoje i druge stvari koje vrijedi spomenuti poput “Triumph And Power”, “The Hammer Will Bite” i svih ostalih zapravo. Album je izvrstan ali je zbilja kratak. Sadrži samo deset stvari, a dvije su instrumentali koji su zapravo tranzicije između pjesama i mogle bi komotno funkcionirati kao outroi ili uvodi i stvarno ne vidim poantu da budu stvari same po sebi. To je manje-više moja jedina zamjerka albumu. Ako ste fan Grand Magus ili vikinške tematike onda ćete mu vjerojatno dati i ocjenu više, ali i ako niste moći ćete uživati u ovom albumu. U svakom slučaju zavrijeđuje preslušavanje i mogu ga toplo preporučiti svima.

On Hooves Of Gold
Steel Versus Steel
Fight