GloryhammerIzdavač: Napalm Records
Datum izlaska: 29.03.2013.
Žanr: Fantasy power metal
Ocjena: 9/10

Škotska je brdsko područje misterija, čuda i epskih bitaka iz antičkog razdoblja, prekrivena čudnovatim maglama, vrijeme zmajeva i čarobnjaka, prepuna začaranog oružja. Sve su to legende Kraljevine Fife. Kada je veliki Angus McFife započeo epski rat protiv zlog čarobnjaka Zargothraxa da oslobodi narod Dundee-a u ime slave i čelika nastala je legenda od GLORYHAMMER-u!

‘Heroic Fantasy Power Metal’ bend GLORYHAMMER je novi projekt Christophera Bowesa, pjevač i frontmen benda ALESTORM zaželio je istražiti symphonic i epic stranu metala. Prvi debitantski album nazvan ”TALES FROM THE KINGDOM OF FIFE” izdan preko diskografske kuće NAPALM RECORDS ispričati će vam priču o alternativnoj povijesti srednjovjekovne Škotske gdje su prevladavali magija i mračno čarobnjaštvo.

Ovakav epski projekt zahtjeva odličnog vokala, iz tog razloga bendu pristupa Thomas Winkler pjevač švicarskog power metal benda EMERALD.  Paul Templing, James Cartwright i Ben Turk isto pristupaju bendu, poznati su po glazbenom iskustvu u raznim underground metal bendovima iz Velike Britanije. GLORYHAMMER je sastavio odličnu postavu i spremni su za velike epske bitke.

Kad sam prvi put čuo za ovaj album prvo sam pomislio da je to još jedan u nizu promašaja glazbenih projekata, no on to zapravo nije, on je jako dobar album makar zvuči kao neoriginalan spoj svih mogućih fantasy power metal bendova. Album ima odličnu produkciju što zapravo i nije čudno pošto NAPALM RECORDS za svako svoje izdanje ima veliki buđet, te pogotovo dva odlična glazbenika Thomasa i Christophera koji su ušli u projekt s puno duha, energije i pomalo djetinjaste volje.

”TALES FROM THE KINGDOM OF FIFE” sadrži mnogo double-bass ritma, odličnu kvalijatursku podlogu, te prateće ritam gitare klasičnog power štiha. Pjesme ‘UNICORN INVASION OF DUNDEE’, ‘MAGIC DRAGON’ i ‘ANGUS MCFIFE’ imaju odlične pjevne refrene koji su bogati duhom power metala, zabavnim i jednostavnim tekstovima, te veselim simfoničnim ritmom. Zadnja pjesma na albumu traje oko 10 minuta i nije tipična symphonic fanatasy dosadna pjesma, nego jedinstveno osvježenje i ugodno zatvaranje jednog odličnog epskog albuma.

Mnogi kritici će sigurno napisati loše recenzije albuma i ponavljati njegovu neoriginalnost što kod mene nije slučaj i vrijeme je da se mišljenje metalaca konačno malo promijeni i svakako dopusti novim bendovima da stvaraju odličnu novu glazbu, te održavaju symphonic fantasy metal na visokoj razini. GLORYHAMMER nije metal parodija tipa NANOWAR OF STEEL. Pretpostavljam da Christopher i Thomas ovaj projekt ne smatraju 100% ozbiljnim, ali jednostavno tako zvuče i nadam se da će GLORYHAMMER nastaviti snimati ovakve odlične zarazne fantasy power metal pjesme.

01. Anstruther’s Dark Prophecy
02. The Unicorn Invasion of Dundee
03. Angus McFife