GAMMA RAY –MASTER OF CONFUSION (EP)

Gamma Ray - Master Of ConfusionDatum izlaska: 15.03.2013.
Izdavač: SPV/Steamhammer
Ocjena: 8/10

Nezaustavljivi njemački power metal bend GAMMA RAY izdao je 15. ožujka EP ‘MASTER OF CONFUSION’ kao mali uvod za nadolazeći album ‘EMPIRE OF THE UNDEAD’ koji izlazi početkom iduće godine. Kai Hansen izlaskom iz legendarnog HELLOWEEN-a osnovao je GAMMA RAY i još jednom potvrdio da je i dalje sposoban stvarati odličan power metal, kao i legendarne bendove.

EP ‘MASTER OF CONFUSION’ je vjerojatno jedan od najdužih EP albuma koje sam imao priliku slušati. Ovo jedinstveno izdanje sadrži 10 pjesama i traje cijelih 60 minuta. Prva stvar na albumu je ujedno i naslovna pjesma nadolazećeg albuma ‘EMPIRE OF THE UNDEAD’. Gromoglasna pjesma za uvod u album neće nikoga razočarati sa svojim žestokim i brzim riffovima i malom sličnosti s pjesmom ‘RIDE THE SKY’ od Helloweena. Uz opake riffove dolazimo do druge i glavne stvari ‘MASTER OF CONFUSION’ koja također obiluje brzim riffovima, klasičnim power metal ritmom, te odličnom solažom. Nakon prve dvije nove stvari dolaze dvije obrade britanskih ‘new wave of heavy metal’ bendova:  ‘DEATH OR GLORY’ od 80’s benda HOLOCAUST i ‘LOST ANGELS’ od benda ‘SWEET’. Gamma Ray je odlično obradio obje stvari, makar ‘LOST ANGELS’ nije tipična za njihov štih jer je bogata klavijaturama koje bend inače toliko ne koristi.

Ako volite slušati live snimke GAMMA RAY-a i znate da uvijek zvuče fenomenalno onda za vas ostatak albuma biti će pun pogodak jer zadnjih šest pjesama su live snimke s jednog koncerta u Bochumu. Na album dodali su pjesme: ‘THE SPIRIT’, ‘WINGS OF DESTINY’, ‘GAMMA RAY’, ‘FAREWELL’, ‘TIME TO BREAK FREE’ i ‘INSURRECTION’. Live snimke su odlične, zvuk je toliko čist da u nekim trenutcima pomislite da to i nisu live snimke jer ne možete čuti publiku. Sve pjesme zvuče odlično i jednako su nabijene energijom kao i originalne studijske verzije. Na sedmoj pjesmi ‘TIME TO BREAK FREE’ kao vokal gostuje ‘MICHAEL KISKE’.  Nisam neki veliki ljubitelj Michaela, ali mogu reći da je svojim odličnim vokalom pridodao kvaliteti pjesme.

Preporučio bih svima koji vole GAMMA RAY da poslušaj ovaj EP i mislim da neće ostati razočarani malim uvodom u nadolazeći album, te da će svakako uživati u jednom od najdužih EP albuma. Isto tako preporučio bih svima odlazak na koncert GAMMA RAY-a u sklopu ‘HELLISH ROCK TOUR – PART 2’ turneje koji se održavau ponedjeljak, 18. ožujka 2013., u Ljubljani.

1. Empire Of The Undead
  2. Master Of Confusion
  3. Death Or Glory (obrada)