EricClapton-OldSock

Label: Bushbranch / Surfdog Records
Datum izlaska:
12.03.2013.
Žanr: Blues
Ocjena: 8/10

Eric Clapton je objavio svoj 21. studijski album Old Sock prije početka svoje svjetse turneje koja je krenula u Phoenixu 14. ožujka. Ako ste zabinuti da je ime albuma idnikativno za kvalitetu albuma, možete odahnuti. Clapton je majstor gitare koji se okružuje s glazbenicima svjetske klase tako da nije bilo sumnje kako će ovo biti dobar album.

Prije nego vam kažem nešto više o albumu podsjetit ću vas da će nam Clapton biti u blizini 11. lipnja kada ima koncert u Bečkoj Areni i da je ostao još mali broj karata. Ako želite potpuni aranžman preporučio bih vam da posjetite svikoncerti.eu gdje će vas karta i prijevoz ispasti oko 750kn. To na prvi pogled možda izgleda skupo no ako pogledate da samo karta za fan pit Robbie Williamsa dođe toliko shvatite da to i nije toliko puno novaca. Ili ih možete kupiti direktno na www.oeticket.com ili na www.stadthalle.com.

Neću puno pričati o Claptonu, i to ne samo zato jer mu ne treba poseban uvod, nego i zato što možete pročitati kratak presjek njegove karijere u seriji kratkih članaka ovdje. Pa evo par riječi o samom albumu. Ovo je prvenstveno album s obradama. Clapton je odabrao svojih 10 najdražih pjesama koje voli slušati i svirati i tome dodao dvije nove stvari. ubacite u miks i fantastične goste i dobit ćete zbilja dobar album.

Album vrvi s popularnimblues i folk pjesmama 20. stoljeća i Claptonov aranžman je bez greške i mane. Ne možete zapravo naći ništa loše s izborom jer ipak se s razlogom smatraju klasicima i ne možete pogriješiti kada uz to i Claptona još imate i J.J. Calea (gitara, voklan na Angel), Paul McCartneya, Steve Winwooda, Taj Mahala, Chaku Khan uz mnoge druge. Album sadrži neke lagane jubavne pjesme poput The Folk Who Live On The Hill i neke malo življe kao All Of Me. Pa do onihi koje više zalaze u country kao Born To Lose i Goodnight Irene do jazz standarda Our Love Is Here To Stay koju je Clapton izvrsno preadio. Sama po sebi je to prelijepa stvar ali ju je Clapton digao na novu razinu.

Kao što sam spomenuo, sve stvai su izvrsne i klasici s razlogom, no želim se više osvrnuti na tri pjesme koje se iz nekog razloga izdižu. Gotta Get Over iEvery Little Thing jer su nove, a Still Got The Blues jer je izvrstan. Kada sam prvi put čuo Still Got The Blues prije mnogo godine pomislio sam si kako je Clapton snimio jednu od svojih najboljih stvari. Naravno, tada sam čuo orginalnu verziju Gary Moorea ali sam je uvijek povezivao s Claptonom, a nakon što je snimio i studijsku verziju svhaćam zašto. Ostavlja dojam kao da je pisana za njega jer je to prava blues pjesma, a Clapton je imao svoj udio bluesa (teškoća) u životu tako da je njegova odbara fantastična i nabijena emocijama. Vrijedna iznimnog orginala.

Gotta Get Over ugošćuje Chaku Khan i ima funky prizvuk. Puna je ritma, dobre melodije i jednostavno vas tjera na pokret. Po meni je to najbrža pjesma na albumu, iako nije posebno brza. No, Clapton je dodao jednu zgodnu solažicu na kraju. U svakom slučaju dobar dodatak albumu. Every Little Thing je vesela pjesmica koja je toliko nabijena pozitivnom energijom kako bi mogli pomisliti kako ju je Clapton napisao u svom magičnom vrtu dok se družio sa svojim jednorogom. Pod tim ne mislim ništa loše već pokušavam dočarati koliko je pjesma vesela, no to nije ni čudno kada znate da se Claptonova u jednom trenutku pridružuju i njegova djeca, Julie, Sophie i Ella.

Do sada ste shvatili da nisam rekao ništa negativno o albumu i možda se pitate kako to da je onda album dobio samo 8. Pa, da napravite zbilja izniman album trebate učiniti više od toga da ga odradite besprijekorno. Iako su Claptonove obrade bez mana i katkad bolje od orginala ovo je ipak album s obrada. Izvrsne su, ali su ipak obrade. Nadam se da će uskoro snimiti i novi album jer su mi se jako svidjele nove stvari, a ako želite preslušati novi album skoknite do sekcije s vijestima ovdje gdje ćete naći link s widgetom koji će vam omogućiti da poslušate cijeli album besplatno.

1       Further on Down the Road
2       Angel
3       The Folks Who Live On the Hill