(2010)

žanr:  Melodic Death Metal/Metalcore
8/10

Dust N Brush sljedeći je u mojoj zemlji, koji predstavlja moderni trend Deathcorea. Moram reći da unatoč mom skepticizmu prema masi sekundarizma (dugo vremena rastu kao gljive poslije kiše) postoje ekipe koje sam opasno žalio nakon prvog slušanja. Odlično je, nadalje, da moji zemljaci pokazuju što stanuje u njihovom potencijalu i imaju nešto za reći o tomu.

Ne, neću pisati da su momci iz Siewierza promijenili moj život sa svojom glazbom ili da sam kroz njihovu aktivnost redefinirao svoju perspektivu pravca. Istina je da se ništa novo nije dogodilo. Možete čuti čistu inspiraciju u njihovu sviranju od bendova poput Heaven Shall Burn i posebno The Black Dahlia Murder. To ne mijenja činjenicu da je ‘Filth Of Our Blood’ stvarno odlično djelo, promišljen uradak Kao što lako možete pogoditi, s obzirom na imena dva benda koja su utjecala na Dust N Brush, nosimo se ponešto melodičnijom varijantom deathcorea.

Drago mi je da su momci fokusirani više na posebne, složenije kompozicije i tehničke riffove, nego da cijepaju kvadrate kolibe industrije neuspjehom za neuspjehom. Naravno, ovakva stavka pojavljuje se na disku, ali u vrlo suptilnom iznosu. Više je kovitlanja, ponekad zaista smionog. Može se čuti, kako god, kada se bubnjevi pribježu nekim studijskim trikovima jer ne vjerujem da mladi, novonastali bend može snimiti stvar tako ravnomjerno,hehe. Naravno, u ovim riječima nije doza pritužbe… nasuprot, u životu to moraš napraviti i jebeno je obro da su momci ušli u stvar ozbiljno i profesionalno.

Zvuk je stvarno jedna od najvećih prednosti ovog materijala. Selektivna, transparentna i kongruentna u svjetskim standardima. Ozbiljno, da mi je netko rekao da je ovo novi Filth Of Our Blood album, shvatio bi nakon boje vokala da je muljaža. Vokalist ne samo da koristi visoke vriskove već ih miješa sa cool growl vriskovima u niskim tonovima. Nula primjedbi u ovom dijelu. Možete čuti da se stihovi dobro podudaraju i čak imaju poprilično bogatu paletu boja.

Uzimajući u obzir da im je ovo debitantski CD, momci iz Siewierza podigli su letvicu vrlo visoko. Zapravo, danas se mogu sigurno klasificirati kao predvodnici koji sviraju u Poljskoj odmah do Drown My Day, Alienacja ili In Twilight’s Embrace. Držim im fige jer sada su jedna od mojih najvećih nada.

Recenzija: Kwiecio