(Trisol Records, 2005)

8/10

Victor Love, Grace Khold, Darin Yevonde i Brian Wolfram, pod zajedničkim nazivnikom Dope Stars Inc. još su prije dvije godine ostvarili san: stvoriti su rock’n’roll bend sa bljeskovima punk utjecaja i snažnim industrial napadima. Nakon što su cjelokupnu Gothic scenu uzdrmali EP-jem “10.000 Watts Of Artifical Pleasures” Dope Stars Inc., objavili su album prvijenac, jedan od zacijelo najočekivanijih debut albuma na današnjoj Gothic/Industrial sceni. Stoga ne začuđuje što su Dope Stars Inc. proglašeni najvećim osvježenjem koje je ove godine poharalo glazbenu Europu. Jer, dok neki Goth izvođači nastoje slijediti Batcave/Deathrock trend uveden od bendova poput Cinema Strange ili u potpunosti zatajiti svoje glazbene korijene i prikloniti se trendy Gothic metal zvuku, Dope Stars Inc. pronašli su način kako izraziti same sebe. Ovaj je bend jenostavno rečeno jedinstven, retro i moderan, istovremeno i strast i agresija.

Album “Neuromance” producirao je Thomas Rainer (L’ame Immortelle) a pjesme je u Londonu miksao John Fryer poznat po radu sa Nine Inch Nails, Depeche Mode, HIM ili White Zombie što je rezultiralo snažnim albumom koji untaoč stilski prilično ujednačenom zvuku donosi 13 pjesama koje balansiraju negdje između zvuka karakterističnog za albume Marilyna Mansona, gloomy bitova i melodija za dugovječnost koje podsjećaju na London After Midnight.

Najupečatljivije pjesme na albumu “Infection 13”, “Rebel Riot”, “Plug’n’Die” ili “Vyperpunk” zasigurno će postati zaštitni znak nove Gothic generacije koja će nakon ovog izdanja biti uočljivija u mračnim i zadimljenim klubovima a zasigurno ni starija generacija naklonjena zvuku Nine Inch Nailsa ili Mortiisa neće ostati razočarana.

Prvih 3000 kopija albuma “Neuromance” izašlo je u obliku deluxe 8 panel digipacku poput DVD-a sa ekskluzivnim fotografijama Eola Perfida, knjižicom A5 formata od 32 stranice sa svim stihovima i artworkom Neon Trinity Kill-a i bonus CD-om sa neobjavljenim pjesmama i 15 ekskluzivnih remixeva Mortiisa, Deathstarsa, Siderartice, Spiritual Fronta, Puno Omege itd. što “Neuromance” čini jednim od nesumnjivo najzanimljivijih izdanja ove godine.

Recenzija: Ivana Sataić