(Indie Recordings, 2011.)

10/10

Djerv je relativno mlad bend iz Norveške, ozbiljno djeluju tek od prošle godine, no upravo ih ta činjenica stavlja u prednost jer su članovi već iskusni glazbenici koji dolaze iz različitih sredina te time donose prizvuke različitih žanrova što ih čini jedinstvenim. Za Djerv ste vjerojatno već čuli jer je pjevačica Agnete gostovala u prvom singleu s najnovijeg albuma grupe Dimmu Borgir „Abrahadabra“, pjesmi „Gateways“. Ona je centralna ličnost ove grupe usudim se čak i reći da je trenutno jedan od najboljih ženskih rock vokala na svjetskoj sceni. Svoj čvrst i stabilan glas vješto kontrolira i tako preuzima kontrolu u glazbi, rame uz rame instrumentalnoj energiji. Boja njezina glasa uistinu je posebna, nije tipični ženski vokal, njen vrisak koji odiše energijom otvara album pjesmom „Madman“  nakon čega se pretvara u glasovnu boju koja posjeduje dozu mistike. „Madman“ je odabran kao prvi single koji ima ulogu predstaviti ovaj odličan bend svijetu, no mislim da bi „Headstone“ u tom smislu postigao puno bolji rezultat jer uistinu ima potencijal da se zavrti čak i na lokalnim radio stanicama. Sve pjesme s ovog albuma su kvalitetne, kako produkcijski, tako i sadržajno. „Only I Exis“ laganijeg je tempa i to je čini samo još posebnijom i boljom. Gitarska melodija pomiješana s pasivno-agresivnim sadržajem vokalne dionice pun je pogodak. Nakon nje slijedi slična joj „Ladder“ koja je još jedan potencijalni single. Posljednja pjesma „Immortal“ dostojan je kraj ovog podlog rock’n’roll albuma.
Nadam se da ćemo imati prilike vidjeti Djerv na nekom samostalnom koncertu negdje u blizini jer me uistinu zanima kako ove odlične pjesme zvuče uživo s dodatnom energijom koju daje prisutstvo publike. Svakako poslušajte „Djerv“ jer se tako dobar album i bend danas rijetko nalazi.

Recenzija: Maja Trstenjak (maja@venia-mag.net)