Žanr: Black Horror Metal

Ocjena: 8/10

Ako nikad niste čuli za Denial of God, niste jedini. Bend je osnovan 1991. u Danskoj, ali unatoč dugoj karijeri Death and the Beyond im je tek drugi album uz The Horrors of Satan iz 2006. i more demo snimaka. U bendu sviraju tri “ghoula”, braća i osnivači benda Ustumallagam (vokal) i Azter (gitara), te Galheim (bubnjevi).

1. Veni Spiritus

2. Funeral

3. Behind the Coffin’s Lid

4. The Cursed Chamber

5. Bones Turn to Dust

6. Black Dethe

7. Spectral Lights

8. Pendulum Swings

Trajanje: 61 minuta 52 sekunde

Iako je u black metalu daleko najzastupljenija tema Sotona i ostale izvedenice njih na ovom albumu nema, što je osvježenje, nego se album većinom bavi sa smrću uz pokoju horor temu. Pjesme na albumu su ispeglane do savršenstva i ostavljaju dojam dugotrajnog procesa usavršavanja. Svirka je vrlo precizna i pedantna, na trenutke prespora, no to ne utječe na ukupni dojam. Black metal dominira na ovom albumu ali na momente bend zvuči kao klasični heavy metal bend što im leži vrlo dobro.

Tekstovi su majstorski i oslikavaju tmurnu atmosferu, dižu anksioznost i poentiraju na kraju, katkada i s dozom jezivog crnog humora. Funeral se savršeno nadovezuje s Behind the Coffin’s Lid gdje poentira na jedan od univerzalnih ljudskih strahova – biti zakopan živ. Veni Spiritus je povezan s 15-minutnom Pendulum Swings gdje Denial of God daje sve od sebe i pokušava pokazati svoje glazbeno umijeće. Ostale pjesme su vrlo dobre i nema ni jedne koja iskače u dobrom ili lošem smislu, no napomenuo bih samo Bones Turn to Dust koja je balada u black metal stilu s, meni osobno, najboljim tekstovima na albumu.

Album je vrlo dobar i nije nužno da ste ljubitelj black metala da bi uživali u njemu. Za početak zgrabite tekstove, bacite se na slušanje i vidjet ćete kako vam se na određene trenutke dižu dlake na ruci. Ovo je vrlo dobro izdanje i možemo se nadati da Denial of God neće čekati još šest godina da snime treći album.

Recenzija: Matija Marković