def-leppard-vivaAlbum: Viva! Hysteria
Izvođač: Def Leppard
Izdavač: Frontiers Records
Datum izlaska: 18. 10. 2013.
Ocjena: 8/10

Hysteria je kultni Def Leppardov album iz 1987., prodan u više od 20 milijuna primjeraka.
Viva! Hysteria je videosnimka sastavljena od njihovih nekoliko koncerta u Hard Rock Hotelu u Las Vegasu tijekom proljetnog odmora 2013. Def Leppard je odsvirao cijeli album Hysteria, zapamćen po nekima od najvećih hard/glam rok hitova, i pridodao još druge hitove. Ovo je izdanje posebno i po tome što je ovo njihov prvi kompletni nastup uživo u HD-formatu. Koncert je dostupan u tri izdanja – CD, DVD i Blu-ray. Postoji i anegdota vezana uz sam nastup, pogrešno su ih najavili kao Ded Flatbird i nastupili su pod tim imenom.

Prvih šest minuta materijala otpada na isječke starih intervjua s Def Leppardom. Time se polako uvodi u povijest benda i sveopću histeriju. Korijen ove riječi inače potječe iz grčkoga i označava žensku maternicu, no iz snimke se vidi da je histerija nešto što može biti svojstveno i muškarcima i ženama. Ovi stari britanski rok majstori uspješno je proizvode, a publika je upija vraćajući se u dane svoje mladosti kada je gradila identitet na danas vječnim hitovima poput Rocket, Pour Some Sugar on Me, Love Bites i Animal. Vidi se kako je ovo ipak generacijski koncert, publika je mahom srednjih godina i pokazuje više znakova života između pjesama nego tijekom njihove izvedbe. Bend je, premda manje divlji na sceni, i dalje u svom punom sjaju i zaslužuje gromoglasan pljesak. Za pohvalu su i auditivna i vizualna komponenta šoa. Vrhunska tehnika sviranja, izvrsna produkcija i neizostavni glamerski repertoar (koža, šljokice, goli torzo, britanski simboli, bogati videozid) zaokružuju ukupan dojam.

Nakraju, što reći o ovako utjecajnom bendu i njihovu povijesnom albumu, s kojeg je čak sedam pjesama postalo singl? Svaki će pravi fan uživati u snimci, kao i oni žedni kvalitetnog roka koji se tek spremaju ozbiljnije proučiti Def Leppardovu diskografiju.

Recenzija: Tihana Klajzner

Popis pjesama

CD1