(Virgin/Mute, 2007)

8/10

Od njegovog prvog albuma “„Paper Monster“ koji je izašao 2003. te do današnjeg “Hourglass“ Dave Gahan je napredovao u riječima, glazbi i glasu. Na posljednjem albumu Depeche Modea “Playing The Angel“ Dave je napisao tri pjesme: “Suffer Well“, “I Want It All“ i “Nothing’s Impossible“. Pjesma “Suffer Well“ je prvi Depeche Mode singl kojeg nije napisao Martin Gore i jako su mi se svidjele te tri pjesme! Kada sam pročitala negdje na internetu da je Dave napisao neke druge pjesme također, držala sam fige za solo album s njegovim pjesmama i evo ga, tu je!
“Hourglass” je jako cool i zanimljiv album, i stvarno mi se svidio, ne treba mnogo preslušavanja prije nego što pjesme uđu u moj um! “Kingdom!” je prvi singl sa albuma i to je jako dobra pjesma s cool i jakim ritmom. Album je super uklopljena mješavima bržih pjesama kao “Kingdom“, “Deeper and deeper“ i “I just wanna use you“. Također ima laganih pjesama kao “Miracles“ gdje Dave pjeva riječi kao: “I don’t believe in miracles and they happen everyday/I don’t believe in Jesus but im praying anyway“. “Insoluble“ i posljednja pjesma “Down“ su brilijantne “I need some company i need you tonight/You don’t have to talk to me and don’t have to be polite./ Take my body and soul i feel so old“/. Uistinu volim Daveov glas u takvim laganijim pjesmama.
Dave Gahan je napravio album s mješavinom izrazito melodičnih, jakih i lijepih pjesama koje su stvarno posebne. Oduvijek sam voljela njegov glas, i na ovom albumu je odličan! Zvuk je sličan Depeche Modeu i Daveu je to jako dobro uspjelo na njegov način! Vjerujem da će Martin dati Daveu više prostora i zasluge kada počne raditi sljedeći Depeche Mode album. Ali prvo se radujem turneji kako bih vidjela Davea uživo, nedaleko od doma.

Recenzija: Helena Torstensson