Izdavač:
Datum izlaska: 26.09.2012.
Ocjena: 9/10

Kao što već svi jako dobro znamo Helsinki je grad iz kojeg dolaze neki od najzanimljivijih rock/metal bendova koji trenutno egzistiraju na europskoj, pa i svjetskoj, sceni. Ovom društvu vrlo brzo mogli bi se pridružiti i  momci iz Damian Cullen Band koji, nije teško zaključiti, također dolaze i finske prijestolnice i upravo su objavili svoj novi EP naziva ”Paved With Good Intensions”. No, za razliku od mnogo poznatijih kolega koji glavnu riječ vode na metal ili rock sceni, Damian Cullen Band žare i pale punk rock scenom i donose vrlo upečatljivi zvuk posut glam šljokicama.

”Paved With Good Intensions” otvara skladba naziva ”This Is Story Of My Life” koja donosi tipični punk zvuk prošaran rock paletom i dobro izbalansiranim aranžmanom koji punk zvuk prizemljuje na i najzahtjevnijem uhu prihvatljiv tonalitet koji unatoč svemu ostaje sirov i žestok. Vokal je ujednačen i ekspresivan i sve ovo čine pjesmu ”This Is Story Of My Life” live uzdanicom i apsolutnim hitom za plesanje i skakanje po plesnom podiju na svakom punk rock partyju koji drži do sebe.

”Wonderland”, druga pjesma na EP-u od ukupno četiri, donosi još žešći i razuzdaniji zvuk i punokrvna je punk uzdanica koja se vrlo vješto pretače u rock pa opet u punk riffove. Vokal u ”Wonderland” siroviji je i manje izbalansiran nego u prethodnoj i upravo to je, kao i njezina izuzetna himničnost, odlika zbog koje će fanovi razuzdano mahati glavama kad god čuju ”Wonderland”.

Treća po redu je ”I Don’t Wanna Play House”, pjesma zanimljive punk strukture no rock prizvuka kojom dominira odlično punk rockerski iskombiniran refren istih stihova kao i naziv pjesme. ”I Don’t Wanna Play House” je vrlo melodična, žestoka i izbalanisrana tako da se i planetarno popularni Green Day zabrinu za svoju reputaciju.

EP zatvara skladba naziva ”It’s Cold Outside” koja u još jednoj klasičnoj punk strukturi donosi plesnu i hitoidnu paletu nota vrlo melodične refrenske linije koja će vas pri svakom novom slušanju podsjetiti na ovu ili onu pjesmu no svejedno ostati svoja i karakteristična za Damian Cullen Band.

Na kraju treba spomenuti da je Damian Cullen Band svoj novi EP snimio u East Sound Studios sa Sammyjem Aaltonenom dok je ”Paved With Good Attentions” masteriran u Seawolf Studios pod budnim okom Petrija Maurija. Svi su oni napravili odličan posao i nema nikakve sumnje da će Damian Cullen Band, zadrži li svoj jasni stav, vrlo brzo svoj glamurozni punk rock zvuk proširiti i izvan granica svoje domovine.

Recenzija: Ivana Sataić – ivana@venia-mag.net