Crystal_ViperCRYSTAL VIPER ”POSSESSION”
DATUM IZLASKA: 13.12.2013.
LABEL: AFM RECORDS
ŽANR: HEAVY METAL
OCJENA: 8/10

Crystal Viper je poljski heavy metal bend iz mjesta Katowice. Pjevačica i gitaristica Marta Gabriel osnovala je bend 2003. godine. Talentirana glazbenica, osim što pjeva, svira gitaru, bas gitaru i piano. završila je i glazbenu školu. Kod benda odmah se mogu uočiti veliki utjecaji velikih metal bendova kao što su Black Sabbath, Iron Maiden i Mercyful Fate. Do sada izdali su šest studijskih albuma. Novi studijski album ”Possession” izašao je 13. prosinca preko diskografske kuće AFM Records i odličan je nastavak na zadnji studijski album ”Crimen Excepta” iz 2012. godine.

”Possession” počinje kratkim uvodom ”Zeta Reticuli” u kojem ženski vokal jednostavno otvara vrata za prvu pjesmu ”Voices In My Head” koja je odabrana kao odličan početak albuma. Pjesmu krase fine solaže, vrhunski lagani riffovi i uvijek fantastičan vokal Marte Gabriel. Nakon žestokog početka dolazi pjesma ”Julia Is Possessed” koja će sve zavarati laganim početkom i brutalnim nastavkom. Masne bas dionice i odličan ritam trebali bi oduševiti svakog heavy metalca.

”Fight Evil With Evil” pjesma je izdana kao singl za ovogodišnji Halloween. Prava Crystal Viper rasturačina obogaćena je sjajnim riffovima i još jednom odličnim vokalom Marte Gabriel koja dokazuje kako se njezin vokal može bez problema uspoređivati s nekim od muških klasičnih vokala. Dionice bubnjara su jako dobro posložene i rekao bih da mi je ovo jedna od boljih pjesama na albumu, ako ne i najbolja. Gostujući vokal na pjesmi je Harry Conklin iz Jag Panzera.

Uz ”Fight Evil with Evil” pjesma ”You Will Die You Will Burn” mi je još jedna od boljih. Pjesmu usavršavaju čvrsti riffovi i odličan medieval uvod. Marta u ovoj pjesmi jako zvuči kao Bruce Dickinson i odlično se uklapa u ritam pjesme. ”Mark Of The Horned One” je klasična generična heavy metal pjesma. Odlična solaža opravdava pjesmu i dobro se uklapa u kompletni album.

Od ostalih pjesama vrijedi spomenuti odličnu ”We Are Many” i sjajnu obradu benda Riot i hita ”Thundersteel”. ”Why Can’t You Listen?” i ”Prophet Of The End” su mi najslabije na albumu djelomično zbog toga što su prespore i prelagane za čvrsti heavy metal kakav Crystal Viper inače stvara. Refreni pjesama su zarazni, pa će vjerojatno ljubitelje laganih pjesama odmah privući.

Za kraj recenzije ponovio bih da je novi album odličan, ali nije savršen. Dvije lošije pjesme i album po mom mišljenju dobiva manju ocjenu. Svakako velike pohvale bendu na idejama za album i pohvale Marti Gabriel na kvalitetnom vođenju benda i naravno vrhunskom pjevanju. We are many!

1. Zeta Reticuli
2. Vioces In My Head
3. Julia Is Possessed