Datum izlaska: 12.11.2012

Izdavač: Century Media Records

Ocjena:  7/10

Cryptopsy. Legendarni kanadski death metal bend koji nam je u prošlom stoljeću podario nekoliko odlučnih albuma i nekoliko… razočaravajućih; barem za one prave fanove dobrog death metala. Nekako nije baš sjeo izlet u deathcore vode, ali… dobro, sami su tako htjeli, premda bi bilo mnogo bolje da su promijenili ime i tak nešt napravili. Ostavili su gorak okus u ustima mnogih zbog tog poteza. Prošli album im je za razliku od spomenutog izleta svojevrsna isprika, te nagovještaj da su napokon krenuli prema korijenima.

Odličan i logičan potez nakon toga je bilo izdavanje kompilacije. Trajanje od preko dva sata, presjek cijele karijere i to na 2 CD-a. Prvi CD je nazvan „16 stabwounds“ i pokriva područje od „Whisper Supremacy-ja“ koji je izdan 1998. sve do pretposljednjeg „The Unspoken King-a“ koji je izdan 2008. Uz probrane stvari sa tih albuma, gore se nalaze i tri nove stvari koje bend dosada nije izdao nigdje.

Prava poslastica ove kompilacije je drugi CD nazvan „Bury the past alive“. Na njemu se nalazi presjek prva dva albuma te live pjesme snimljene u svakoj eri benda sa različitim postavama. Presjek prva dva albuma je jednostavno fenomenalan. Izbor pjesama je točno pogođen i premda naravno ne može nadmašiti cjelinu koju su „None So Vile“ i „Blasphemy MadeFlesh“ tvorili, ovaj uradak odlično daje novom fanu uvid u onaj stari dobri Cryptopsy.

Jedina zamjerka će im ostati taj izlet u deathcore vode na kojega su fanove i na ovom izdanju podsjetili. Ocjenu i dojam uvelike povećava drugi CD, a prvi ga smanjuje. Kompilacija je odlična za one fanove koji nisu čuli stari Cryptopsy, stari fanovi će si ipak uzeti None so Vile i uživati u cjelini.

Recenzija: Josip Ivić