(Roadrunner Records, 2005)

8/10

Cradle of Filth je jedan od onih bendova koji nikada nije razočarao svoje fanove. Isto tako, i novi je album ovih Britanaca jedan od onih visoke kvalitete. Ako ste fan ovog benda koji svira neku vrstu black metala kombiniranog sa melodramatičnim gothic utjecajima, sa sigurnošću ćete uživati i u “Nymphetamine”. Zašto? Zato što je više manje old-school i više metal. Industrial-izam sa proteklih albuma je nestao. Umjesto toga “Nymphetamine” donosi više klasičnih metal aranžmana, čak i trash elemenata, mnogo tradicionalnog heavy metala, dosta neoklasicizma i generalno prepoznatljivu COF atmosferu.
Većina pjesama koju donosi “Nymphetamine” je klasična za ovaj bend – dinamična i ispunjena tempom i promjenama raspoloženja a neke je riffove na albumu uistinu lako zapamtiti. Ovdje nećete naići na stvarni vrhunac albuma jer su sve pjesme dobre, ali možda ipak posebice treba obratiti pozornost na “English Fire” jer zvuči kao tirbute nedavno ugašenom Quorthon. Gostujuća pojava bivše dive Theatre Of Tragedy Liv Kristine je prilično uspješna i to isključivo zbog toga što ne zvuči kao raniji gostujući ženski vokali na COF albumima što donosi jednu novu razinu u njihovoj glazbi. Dani Filth uvijek se znao okružiti odličnim glazbenicima koji su znali napisati i odsvirati inteligentne i zanimljive pjesme s mnogo dubine.
Pa iako “Nymptetamine” smatram albumom koji je korak iza “Damnation And A Day” nesumnjivo je potvrdio da su COF sve ono što o njima govore – žestoki riffovi, lijepe melodije, odlični bunjevi i lijepi atmosferični elementi. Nymphetamine je pokazao da se bend i dalje razvija i zato je zaslužio visoku a opet objektivnu ocjenu.

Recenzija: Vincent
vincent@venia-mag.net