(Century Media, 2012.)

8/10

“You gotta be fucking kiddin’ me!?”

Predstavnici moderne njemačke metal scene, metalcore bend Caliban ovom rečenicom otvaraju novo djelo „I Am Nemesis“ i u prvim sekundama daju do znanja kako s njima nema zezanja. Udaraju direktno u socijalne probleme na koje ukazuju kako žestokom glazbom tako i upečatljivim stihovima. Ako se tematika albuma stavi na stranu, dobivamo kvalitetno produciran album koji je dovoljno žestok da zadovolji svakog ljubitelja metal glazbe bilo kojeg podžanra i opet dovoljno melodičan s ugodno ukomponiranim clean vokalima da bude ipak nešto više od pretjeranog isfrustriranog udaranja u duplu bas pedalu. Svaka je stavka pravilno dozirana i dovoljno varirana da zvuk bude prepoznatljiv, poseban, i da ne uvrsti ovaj album pod „još jedan tipičan metalcore album“. Tome još pridonose i pojedini elektronički elementi koji dodatno formiraju osobnost nekih pjesama i razlikuju ih od ostalih na albumu.

Ovdje nema laganica, dečki su žestoki od početka do kraja, jedino su „Memorial“ i „Edge Of Black“ malo melodičnije od ostalih. „Open Letter“, „Dein R3.ich“ i „Broadcast To Damnation“ u stihovima nose snažnu poruku koja je pojačana jakim screamom iz kojeg naprosto izlazi sva žestina tih pjesama. Sve frustracije modernog svijeta zaokružili su posljednjom pjesmom, „Modern Warfare“.

Sve u svemu stvarno dobar album, izgleda da dečke ljuti trenutna situacija u svijetu i kako ona utječe na mlade. Ljutnju su spretno ukomponirali u jedanaest agresivnih stvari, pa, ako i vi imate problema sa sličnim događajima, sigurna sam da će vam se ovaj album svidjeti. Ako kažem da ćete ga lajkati dečki bi me isterorizirali s „Modern Warfare“, moram reći kako će vam se album svidjeti i samo ako ste fan metalcorea. Super album ružnog covera. Zanima me kako cijela stvar zvuči uživo.

01. We Are The Many (feat. Marcus Bischoff (Heaven Shall Burn) and Mitch Lucker (Suicide Silence))
02. The Bogeyman
03. Memorial