Bring Me The Horizon_SempiternalLabel: Sony Music Entertainment
Datum izdavanja: 01.04.2013.
Žanr: metalcore
Ocjena: 9/10

Bring Me The Horizon – energična petorka iz Engleske izdala je novi album pod imenom Sempiternal. Nasljednik There Is a Hell, Believe Me I’ve Seen It. There Is a Heaven, Let’s Keep It a Secret. koji je izašao 2010. izdan je pod okriljem izdavačke kuće Sony Music Entertainment. Za ovaj moglo bi se reći još prilično mladi tj. novi bend ovo je sveukupno četvrti album u karijeri te ujedno prvi album koji je predstavio jedan veliki pomak u zvuku. Njihova prva dva albuma se mogu okarakterizirat kao čisti metalcore, no Sempiternal donosi jedan zanimljiv prijelaz te doista zvuči posebno i drukčije. Album je snimljen tijekom 2012. u Angelic Studiu u Banburyu, Oxford. Produkciju albuma odradio je Terry Date dok je za mix albuma zaslužan David Bendeth. Postava je ostala skoro nepromijenjena s jednom malom iznimkom, a to je da se bendu pridružio novi član Jordan Fish pa njihov trenutno postava izgleda ovako: Oliver Sykes – vokal, Lee Malia – gitara, Matt Kean – bass, Matt Nicholls – bubnjevi, udaraljke te Jordan Fish – klavijature.

Sempiternal je jedno ogromno iznenađenje, pogotovo bi se usudio reći za njihove dugogodišnje fanove. Primaran razlog tomu bio bi kako sam već gore naveo pomak u zvuku koji se itekako može čuti te svi koji očekuju album u stilu Suicide Seasona ili pak njihovog prvog albuma Count Your Blessings će vrlo vjerojatno ostati pomalo razočarani. Naime sva ona žestina i vokali tipičan za ovaj stil se gube na ovom izdanju te ih zamjenjuje nešto blaži način pjevanja, klavijature i jedan potpuno drugačiji štih pjesama. Smatram da je ipak pohvalno što isprobavaju nove stvari i pokušavaju nešto novo umjesto da se uvijek vrste oko istog, a sad njihove razloge iza te odluke bila to čisto iz razloga kreativnosti ili pak da privuku veću bazu obožavatelja ostavljam za diskusije na forumima. Najbolji pokazatelj onoga što su htjeli napraviti s novim albumom su dvije pjesme koje su bile i puštene kao singlovi a to su „Sleepwalking“ i „Shadow Moses“. Klavijature, gitara, vokal, zvuk – ukratko cijela konstrukcija ovih dviju pjesma su apsolutno genijalne te ujedno i predstavljaju taj pomak i što su pretpostavljam htjeli postići s ovim novim albumom.
Definitivno favoriti albuma zajedno uz „Can You Feel My Heart“ koja po svim detaljima ne zaostaje daleko za tim dvjema pjesmama. Također moglo bi se reći kako je album puno osobniji čisto zbog načina na koji Oliver pjeva a čiji vokal muzika savršeno nadopunjuje. Kao totalnu suprotnost treba spomenut „And the Snakes Start To Sing“ a i „Hospital for Souls“ koja bi se isto mogla tu naći a ističu se time što su laganije od ostalih ali opet na svoj način zvuče odlično i uklapaju se u ostatak albuma prilično dobro. „Antivist“ je jedina stvar za koju bi se moglo reći da zvuči onako kako su zvučile pjesme na prvim albumima, a i opet to je samo djelomično istina. Zapravo je teško uspoređivati jer je svaka pjesma na Sempiternal iznimno dobra sama za sebe i našli su savršen omjer tj. mješavinu žestine, klavijatura, riffova, melodije, žestokih-laganih vokala te nema smisla ići previše u detalje za svaku pjesmu već odslušati album i pustiti da vas obuzme njegov genijalni zvuk koji će vam zasigurno ostati u uhu već nakon prvog slušanja.

Popis Pjesama:

1. Can You Feel My Heart
2. The House of Wolves