Žanr: BritPop/Rock
Ocjena: N/A

Olimpijske igre u Londonu su zatvorene velikim koncertom u Hyde Parku 12. kolovoza pred više od 80 000 ljudi. Na koncertu su nastupali i New Order, koje smo nedavno imali priliku vidjeti i u Zagrebu, ali zvijezde večeri i headlineri je bio Blur. Neću vas sada zamarati s poviješću benda pošto sam ususret koncertu napisao kratak presjek njihove karijere povodom izlaska singla Under the Westway. Članak možete pročitati ovdje.

Parklive je aluzija na jedan od njihov najvećih albuma Parklife, a on je i najzastupljeniji album na ovom izdanju sa čak sedam pjesama, nakon toga slijede 13 i Modern Life Is Rubbish sa pet skladbi dok je ostatak diskografije manje zastupljen. Album se može nabaviti u trostrukom CD izdanju, gdje se na trećem CD-u nalaze neobjavljeni rariteti ili možete čekati studeni i uzeti deluxe izdanje koji će sadržavati DVD koncerta i nastup u “100 Club”. Ako vas ovaj paket zanima više možete pročitati ovdje.

CD 1

1. Girls & Boys
  2. LondonLoves
  3. TracyJacks
  4. Jubilee
  5. Beetleburn
  6. Coffee & TV
  7. Out of Time
  8. Young and Lovely
  9. Trimm Trabb
  10. Caramel
  11. Sunday Sunday
  12. Country House
  13. Parklife

CD 2

1. Colin Zeal
  2. Popscene
  3. Advert
  4. Song 2
  5. No Distance Left To Run
  6. Tender
  7. This Is a Low
  8. Sing
  9. Under the Westway / Intermission
  10. End of a Century
  11. For Tomorrow
  12. The Universal

Od samog početka koncerta i izlaska na stage Blur je držao ljude na nogama. Glasno pjevanje, deranje i sveopće oduševljenje, a posebice na najveće hitove, su odlika ovog nastupa. Albarn je s publikom katkada izmjenjivao vokalne dionice, pričao s njima i brinuo se da li ga svi dobro čuju.

Ako ste fan Blura onda je ovo izdanje sigurno za vas. Zvuk je izvrstan i limitiran je samo Albarnovim vokalnim sposobnostima i glasom koji ne sjeda baš u svako uho. Nemojte me krivo shvatiti, nije Albarn loš vokal, štoviše ne bih mogao zamisliti Blurove pjesme u izvedbi ikoga drugoga, ali da je vokalist fenomenalne glasovne sposobnosti, to nije. Zbog njega Blur jednostavno volite ili ne.

Ako niste fan Blura onda je ovo izvrsno izdanje s kojem se možete upoznati s njima i imati svojevrsni best of, koji iako nije presjek njihove cijele karijere, donosi pjesme zbog kojih su postali popularni. Kada krenete s preslušavanjem albuma shvatiti ćete koliko zapravo stvari znate, da ste ih čuli prije i možda niste ni znali da je riječ o Bluru.

Publika je nosila bend cijeli koncert i oni su im to vračali s energičnim nastupom. Kada su se izvodile najpopularnije stvari Albarn je uopće bio nepotreban, osim da ih povremeno održi u ritmu. To se najbolje ilustrira kada su počeli svirati Song 2.

Kao kod svih live izdanja, teško im je dati pravu ocjenu pošto se zapravo radi o snimljenom koncertu. On ne donosi nove stvari, niti nešto revolucionarno u njihovu karijeru. Danas je snimanje i prodaja live nastupa u mp3 formatu od strane samog benda postala sasvim uobičajena, tako da samo CD izdanje ne donosi nešto specijalno osim što je riječ o zatvaranju olimpijskih igara. Box set na kojem je DVD i ostali materijali će možda biti drugačiji.

Ukratko, ovo je nastup koji bi trebali poslušati. Pršti pozitivnom energijom, ali moja preporuka je da radije čekate studeni i nabavite deluxe izdanje te onda taj koncert i pogledate i uživate u ostalim materijalima koji dolaze s njim.

Recenzija: Matija Marković