(NUCLEAR BLAST, 2011)

ŽANR:  SYMPHONIC POWER METAL

OCJENA:  8/10

Pravi fanovi Blind Guardiana, ovaj digipak jednostavno morate imati! Još su jedne metal legende počastile fanove svojim rezultatima dugogodišnjeg rada, u najboljem svjetlu, na jednom mjestu, a u slučaju ovih velikana, remiksiranim i demo hitovima na čak 3 CD-a. Iako osobno nisam baš ljubitelj remiksiranih pjesama jer uvijek imam osjećaj da bend izdaje milijun puta iste pjesme u novim aranžmanima ponajprije iz želje jer želi više zaraditi, ali s obzirom da su mi Guardiani jedan od najdražih power metal bendova s nevjerojatno kvalitetnim idejama koje me dočekaju svakim novim albumom, zaobići ću tu pomisao u njihovom slučaju.  Prva dva diska obuhvaćaju remikseve starih pjesama, napravljene u 2011., a posljednji sadrži vrlo zanimljive demo snimke iz ranijih faza benda od otprilike kraja 80-ih i s početka 90-ih. Kao i uvijek posebno su vrijedni divljenja Hansijev premoćni vokal i virtuozne solaže Andre Olbrich-a.  Prvi CD obuhvaća remixeve nekih od najvećih hitova ikad, a odmah vam uši počinje opsjedati legendarna i jedna od najmoćnijih „Imaginations From The Other Side“. Fenomenalnu, hvale vrijednu moć remikseva starih hitova uzvisuju i „Nightfall“, „Majesty“ i primjerice „Traveller in Time“. Drugi disk nešto je raznovrsniji, iako mi nije baš jasno zašto je na njemu osvanula originalna verzija „Sacred Worlds-a“, ok, istina je da je promovirao prethodni album i bio hit koji su svi pjevali na koncertima prošle turneje, ali ne razumijem zašto se ukazala potreba za originalnom verzijom među lijepo isproduciranim i raskošnim remiksevima. Ali zato „Vallhala“, „Bright Eyes“, „Mirror Mirror“ i posebice „The Bard’s Song (In The Forest)“ sa savršenom orkestralnom podlogom na kojoj se posebno ističu čela, potvrđuju zašto vjernim fanovima Blind Guardian nikad ne prestaju biti zanimljivi niti gube njihovo poštovanje. Zadnji disk sadrži stare demo materijale na kojima bend zvuči prirodnije i pristupačnije nego ikad. Najednom nemate orkestralne podloge, raskošnu i kristalnu produkciju, nego imate osjećaj da nazočite probi benda. To mi se osobno jako sviđa i mislim da stavljanje demo materijala na albume nikad nije suvišno jer omogućuje publici da uvidi kakav je bio bend kad se tek počeo probijati i čime je zapravo zaslužio današnji uspjeh i veličinu. Tu bih posebno navela „Brian-a“ kao raritet, te recimo „Lucifer’s Heritage“, „Majesty“ i „Lost In The Twilight Hall“ koje jednostavno morate preslušati više puta kako biste upili pravu profesionalnost i iskrenu sviračku interpretaciju benda. Kako god, fanovi će ovo izdanje zasigurno prihvatiti raširenih ruku, a oni najvjerniji se uhvatiti za nj kao riba na udicu. Svakako preporučam drugi disk, pogotovo ako ste ljubitelj raskošnijih „symphonic orchestral“ aranžmana.

POPIS PJESAMA:

CD 1

1          – Imaginations from the Other Side (Remix 2011)