Datum izlaska: 29. 10. 2012.

Izdavač: J&R Adventures, Mascot

Produkcija: Kevin Shirley

Žanr: hard rock, blues rock

Ocjena: 8/10

Nakon nekog vremena, blues rockeri su opet došli na svoje. Black Country Communion, supergrupa koju čine četiri genijalca današnje rock scene, legendarni Glenn Hughes koji je osim basa, zadužen za više nego impresivne vokalne dionice, gitaristički virtuoz Joe Bonamassa, bubnjar Jason Bonham i klavijaturist Derek Sherinian nedavno je izdala novi album „Afterglow“. Bend vješto kombinira hard rock i blues koji su odlično začinjeni funky prizvukom Hughesova glasa. Osnovani 2009. Black Country Communion dosad su izdali „Black Country“ (2010.), „2“ (2011.), a „Afterglow“ im je izašao krajem listopada ove godine. Album otvara s „Big Train“ u kojoj će onima koji cijene vokal Glenna Hughesa, a uvjerena sam da je takvih mnogo, odmah pažnju zaokupiti njegova karakteristična funky vokalna interpretacija u kombinaciji sa sjajnom klavijaturskom podlogom Dereka Sheriniana. Pod kožu će se poklonicima starijeg rocka uvući „This Is Your Time“ koja vas vraća u 70-e i podsjeća na glazbeni intenzitet Led Zeppelina ili primjerice Deep Purplea, što ni ne čudi jer su te utjecaje i glazbeno nasljeđe Glenn Hughes (ex-Deep Purple/ Black Sabbath / Trapeze) i Jason Bonham (sin legendarnog bubnjara Led Zeppelina, Johna Bonhama) prenijeli na većinu pjesama. Žestoke gitare i intenzivni vokali, koji krase refren, zbilja ostavljaju dobar dojam. Jedna od najboljih pjesama na albumu je „Midnight Sun“ gdje se najviše ističu solo dionice Bonamassa i Sheriniana, i iznad svega genijalna belting vokalna tehnika Hughesa koje će vam se urezati u pamćenje. Za one koji vole stadionski karakter pjesama ta ju vrlo distorzirana „Confessor“ gdje je Hughes vokalno briljirao. Zanimljiva bluzerska senzualnost ostavit će vas zatečene u „Cry Freedom“ gdje iako opet glavnu priču vodi svestrani Hughes i na njega se usmjerava pozornost zbog vokalne kvalitete, Bonamassa se također istaknuo pjevanjem, uspješno podijelivši vokalne aranžmane s Hughesom pa je sve rezultiralo izvanrednim duetom. Naslovna „Afterglow“ s prvim poluakustičnim dijelom i sjetnim funk vokalom oduševljava nepredvidljivošću jer se onda sve distorzira, pa onda opet smiruje i organizacija pjesme ostavlja dojam kao da se radi o pjesmama unutar pjesme. Takvi kontrasti što gitarske, što vokalne interpretacije svidjet će se ozbiljnijim slušateljima koji nisu navikli na predvidljivost. U svakom slučaju, dobar izbor naslovne pjesme. Koliko se dobro Bonamassa i Hughes slažu kao jedan blues gitarist te kompozitor  i pjevač, dokazuje „Dandelion“. Od ostalih pjesama na albumu treba svakako izdvojiti „Common Man“ i „Crawl“ koja svaka na svoj način impresionira blues ritmovima i solo upadima klavijatura i gitara. Na kraju, moram reći da sam odlučila ovom albumu dati visoku ocjenu jer se osjeća da je album, iako su ga radili glazbenici koji pripadaju različitim generacijama i djelovali su u različitim periodima u povijesti rocka, rezultat nevjerojatnog sklada i zajedničkih glazbenih interesa. „Afterglow“ je još jedno djelo koje dokazuje da ne zovu Glenna Hughesa „The Voice Of Rock” uzalud. Osim što je i ovaj put oduševio svojim pjevačkim sposobnostima, napisao je većinu pjesama na albumu sam što mu dodatno ide u prilog. Osobno sam velik obožavatelj onoga što u svojim zapaženim solo karijerama napravili Glenn Hughes i Joe Bonamassa, stoga sam sigurna da ovaj album neće zaobići njihove najvjernije fanove.

1. Big Train
2. This Is Your Time
3. Midnight Sun