Bad Blood - album coverIzdavač: Miner Recordings
Datum izlaska: 20. 5. 2013.
Žanr: thrash metal, hardcore
Ocjena: 9/10

Bad Blood su thrash/hardcore bend iz Čakovca koji postoji još od 1998. godine. Dosad su snimili dva demo albuma “Reality Screams” (2000.) i “To Sin By Silence” (2001.), a novi album “Silence = Death” kojeg je producirao Igor “Meister” Malečić, dosta poznat po radu s domaćim metal snagama, izašao im je 20. svibnja. Bend je imao desetak godina pauze i dogodile su se neke promjene u postavi. Nakon dolaska gitariste Brune Grobelšeka (ex-Throattwister) u bend 2012. te nešto kasnije basiste Nenada Ratajca (ex – LIV) zvuk benda se znatno osnažio i sve je bilo spremno za pripremu comeback albuma. Ovo ime ćete svakako zapamtiti jer se radi o bendu koji je je unio u 40 minuta albuma nevjerojatno uvjerljivu količinu bijesa, hardcore tutnjave i energije koju podižu izvrsne solaže. Odličnim hc i thrash gitarskim pasažima te vrhunski uklopljenim solo dionicama bi pozavidjeli i neki od najiskusnijih gitarista žanra, kao i na preciznim bubnjevima. Sigurno će vas privući i informacija da je bendu u prvoj pjesmi na albumu ”Freedumb State Of Mind” gostovao Gary Meskil iz legendarnog njujorškog hardcore benda Pro-Pain. Uspjeti ugostiti tako hc fanovima dobro poznato ime, veliko je postignuće. Ovaj sam album poslušala više puta i sigurna sam da će bend biti pravi užitak čuti uživo. Na koncerte će hrliti velik broj štovatelja Pantere, Sepulture i recimo Hatebreeda jer se vokal Branka Nađa može po stilu pjevanja i snazi mjeriti s onim Jameya Jaste zbog kojeg se smrznete kad ga čujete uživo. Kad sam čula prvu pjesmu ”Freedumb State Of Mind” rekla sam ”Daj, neka ostatak albuma bude isto ovako dobar!”. Ravnomjerno raspoređene i uravnotežene gitarske dionice i bubnjarska podloga jako će ugodno iznenaditi iskusne fanove eminentnih inozemnih thrash i hardcore imena. Album, iako traje 40-ak minuta ne prolazi tako brzo, svaka pjesma ostavlja vrlo jak utisak. Momci šibaju pjesmu za pjesmom u uvjerljivom tonu kako su i započeli pa ”Predators” melje sve pred sobom s početnim rifom i duplom bas pedalom u pozadini. U početku ne pretjerano brza, ali tvrda i ”headbangerska”, ova pjesma može se pohvaliti fino izbalansiranim promjenama tempa. ”Enough” se može pohvaliti thrash rifovima 80-ih, još jedna dobra pjesma za izvođenje uživo, iako kratka, svakako je dojmljiva. ”Mirror Broken” tehnički je nešto zahtjevnija u mnogim pasažima, a skandirajući vokali zamisao su pjevača odanog hardcore stilu. Još jedna iz thrash metala iskovana ”Urban Genocide” također će zadovoljiti one s visokim očekivanjima koja se uvijek postavljaju pred domaće bendove. Za sve one željne ”masnih” rifova i nešto dubljih growl vokala tu su ”Gratitude” i ”Sins Of Our Fathers” koja pri kraju ostavlja dosta prostora za odličan gitarski solo. Posljednja odjavna “Cowards Not Men” nešto je otegnutija, dosta melodična, s briljantnom solažom na kraju te time dostojno privodi kraju žestoko i relevantno hardcore/thrash izdanje. Ovaj album definitivno nije jedno od onih izdanja koje ćete jednom preslušati pa ga više nećete uopće vrtiti na mp3-ju. Ovdje nema mjesta za dosadu. Dinamičnost i buka donose ogromnu količinu pozitivne energije i dokaz su da Hrvatska ima vrlo sposobne ljude koji mogu gurati svoje ime i na inozemnim metal stazama. Nabavite ovaj album i uživite se jer će vas pjesme poput “Freedumb State Of Mind”, “Predators” i “Urban Genocide” mamiti da ih stalno iznova slušate.

Facebook stranica:

Spot za “Freedumb State Of Mind” pogledajte ovdje.

Postavu benda čine: