Avenged Sevenfold-Hail to the KingDatum izlaska: 27.08.2013.
Izdavač: Warner Bros
Žanr: heavy metal, metalcore, hard rock
Ocjena: 8/10

Šesti studijski album grupe Avenged Sevenfold ”Hail to the King”snimljen  je početkom 2013. Tu su 10 pjesama koje otkucavaju u nešto više od 53 minute. Naslovna pjesma je ujedno i prvi singl s albuma, a dostupna je od srpnja. Ubrzo nakon toga, u kolovozu, album je bio dostupan za iTunes, kao i pjesma “Shepherd of Fire” koja se koristi kao glavna glazbena tema za ”Call of Duty: Black Ops II – Origins. Ovaj album se može opisati kao moćna doza metal grmljavine,  u kojima se uz četiri izvorna članova – M. Shadows, Synyster Gates, Zacky Vengeance i Johnny Christ – pridružio na bubnjevima Arin Ilejay (koji je s bendom od odlaska Mike Portnoy-a, u vrijeme ”Nightmare” turneje ). Ilejay radi dobar posao, konstantno drži ritam , a ovaj album je nešto više nego ono što smo znali i očekivali od Avenged Sevenfold.

Album započinje s pjesmom Shepherd of Fire”, vidljiv je utjecaj Metallice i onoga što se vidi u dosta bendova zadnje vrijeme. Utisak svih glazbenih uzora tijekom godina donijeti u vlastite pjesme. Ono što slijedi je klasični Avenged Sevenfold, moćan, gromovit, mix metalcore-a (manje nego u prvim godinama benda), heavya i hard rocka. Isprepleteni solo između Gatesa i Vengeancea su postali ”seksi” i čvršći tijekom godina; Iscrpljujuće ako ih gledate uživo, ali očito su proizvod pune fokusiranosti i sposobnosti. Ovaj album ima super zvuk gitara, s naglaskom na Gatesa igrajući neke izuzetne solo dionice.

Avenged se  oduvijek odlikovao tretiranjem melodije s istim poštovanjem kao i pjevne dionice i zvukove za vrtoglavito benganje. S vremenom, ljudi ih klasificiraju kao ”komercijalni” ali pitam se zašto ? Da pitate Led Zeppelin i Metallicu da li ih smeta što su dobro znani  i usađeni u svim ljudima, znamo što će biti odgovor.

Naslovna pjesma ( što je već broj jedan hit), zajedno s pjesmama ”Heretic”, ”This Means War” i ”Coming Home”, sve imaju iznimno privlačanu konstrukciju i zvuče odlično. Ovo znači samo jedno, Avenged Sevenfold zna dobru glazbu.”Till fire sets me free/ The flames of hell burn bright/ My fate decided by their lies/ Final demise.

1. Shepherd Of Fire
2. Hail To The King
3. Doing Time