ARCH ENEMY – War Eternal

Arch EnemyIzvođač: Arch Enemy
Album: War Eternal
Žanr: Melodic Death Metal
Izdavač: Century Media
Ocjena: 6/10

Arch Enemy su melodički death metal bend iz Švedske, najpoznatiji po svojoj prijašnjoj vokalistici Angeli Gossow. War Eternal je njihov deveti studijski album s postavom Michael Amott (gitara, klavijature), Nick Cordle (gitara), Sharlee D’Angelo (bas), Daniel Erlandsson (bubnjevi) i Alissa White-Gluz kao nova vokalistica.
Pošto je Angela bila najprepoznatljiviji dio benda postojala je bojazan da Alissa neće biti na visini zadatka, ali ti strahovi su bili neosnovani. Alissa je obavila svoj dio posla dobro i mogu reći da su pjesme na kojima je ona među piscima bolje i zvuče manje generički od ostatka albuma. Dok je bila u Agonistu nije koristila samo growl već i clean vokal tako da je šteta da Amott nije to iskoristio na War Eternal kako bi ga izdvojio od prijašnjih albuma.
War Eternal nije posebno dobar album. Ne bih ga nazvao lošim nego poprilično mlakim. To je metal uz kojeg možete zaspati. Glavni problem je što zvuči pregeneričko. Rifovi zvuče poznato, kao da ste ih već čuli mnogo puta prije i nedostaje im žestine za žanr koji bi trebao imati “death” u nazivu. Većina pjesama nije zbilja vrijedna spomena, poslušat ćete ih i zaboraviti na njih odmah. Neme jedne stvari koja će vam ostati u uhu, neovisno o tome koliko puta poslušate War Eternal.
Sveukupno ovaj album ostavlja osjećaj razočaranja. Ako ne slušate pažljivo možete i ne primjetiti da Angela nije više u bendu što mislim da je pogreška. Osobno smatram da su trebali probati naći novi zvuk i iskoristiti Alissine mogućnosti do kraja umjesto izdavanja mlakog albuma bez duše. Zaključno, ovaj album nije izvrstan, nije si grozan, samo “meh” :/

1. “Tempore Nihil Sanat (Prelude in F minor)” (intro) 1:12
2. “Never Forgive, Never Forget” 3:44
3. “War Eternal” 4:16