Annihilator-FeastDatum izlaska: 03.09.2013.
Izdavač: UDR
Žanr: thrash metal
Ocjena: 8/10

Kanadski thrash metal bend Annihilator nakon zadnjeg odličnog albuma ‘Annihilator’ izdao je 03. rujna  novo studijsko izdanje pod nazivom ‘Feast’. Top underground thrash metal bend iz Kanade uvijek je bio  pomalo zapostavljen iako su u ranim počecima izdali dva odlična albuma ‘Alice In Hell’ i ‘Never, Neverland’. Kroz prve godine postojanja Annihilator i frontman Jeff Waters teško su uspjevali ustaliti jednu postavu benda, tek zadnjih par godina postava se ne mijenja i lagano se vraća stara slava bendu.

Novo četrnaesto studijsko izdanje ‘Feast’ opisao bih kao djelomično tipičnu Annihilator trešericu zbog toga što se opet dosta eksperimentira s drugim glazbenim žanrovima. Ne pridržavaju se klasičnog thrash metal ritma poput novog albuma Sodoma. Kvaliteta pjesama i produkcija su na mjestu, ali previše izmišljanja drugih žanrova nakon odličnog otvaranja albuma s prve tri pjesme: ‘Deadlock’, ‘No Way Out’ i ‘Smear Campaign’.

Četvrta pjesma na albumu ‘No Surrender’ jako podsjeća na žešću verziju nekakve Red Hot Chilli Peppers pjesme! Ne razumijem čemu između nekakvog modernog thrash refrena lagani RHCP dijelovi i spajanje svega u jednu pjesmu. Pjesma je zanimljiva, ali po meni  preduga i nepotrebno je prekinuti odličan početak albuma miješanjem više žanrova u jednu pjesmu.

Na petoj pjesmi ‘Wrapped’ gostuje pjevač Danko Jones i pridonosi žestini fine kratke pjesme. Iako je i ova pjesma malo čudna mislim da je zaraznija od prethodne. Nakon odličnog početka albuma i dvije pomalo čudne pjesme došao je red na odličnu baladu ‘Perfect Angel Eyes’ koja je vjerojatno njihova najlaganija pjesma. Nisam neki veliki ljubitelj baladi, ali ova pjesma s odličnim tekstom omekša tvrda srca i žestokih thrash metalaca.

Za kraj albuma ostale su nam pjesme: ‘Demon Code’, ‘Fight The World’ i ‘One Falls, Two Rise’.  Moram reći da su unatoč lošoj sredini albuma uspjeli s ove tri pjesme popraviti finalnu ocjenu albuma. Sve tri pjesme su klasične Annihilator poslastice od 6-7 minuta nabrijane energijom i brzim ritmom. Zadnja pjesma je najduža na albumu, traje više od 8 minuta i odlično zaokružuje album ‘Feast’. Pjesma počinje laganim ritmom što će vjerojatno zavarati svakoga. Nakon laganog uvoda pjesma se rasplamsava i prerasta u pravu rokačinu. Definitivno je bolja od treće pjesme ‘No Surrender’ jer ne odskače previše od thrash žanra nego dokazuje kako je Annihilator konačno na vrhunskoj snazi i da se lagano vraćaju u svoje stare ‘Alice In Hell’ godine.

1. Deadlock
2. No Way Out
3. Smear Campaign